Värme... äntligen...

Åh vad man mår bra när solen värmer.
Man blir piggare och gladare och får mer energi ( som om jag skulle behöva det... )

Till att börja med så vill jag tipsa om en super najs tävling som
TLC har i samarbete med Brandos.se med ett pris som tar oss skofetishister till himlen...
Va med och tävla, det är inga konstigheter, du behöver inte köpa ngt för att vara med utan bara svara på 2 frågor.

TÄVLA GENOM ATT KLICKA HÄR!!!!!




Nu är det snart dax för Kevin att komma och hälsa på igen.
Ska bli riktigt mysigt.

Han har tyvärr haft extremt mycket EP- anfall, så dom har fått åka in med honom till akuten =(
Tack och lov så har de inte behövt lägga in honom, utan han har fått åka hem.

När det blir så mycket anfall så är man livrädd att det ska bli som det varit förut då han varit inlagd i som mest 5 veckor... inte kul alls...

Det går bra för honom i skolan och han har börjat rida på fritiden.
Han tycker det är jätte kul och det gläder mig.



Tiden bara rusar iväg, han har nu bott där i 7 månader...
Känns jätte bra att han trivs så bra =)

Jag och Jens va till Helsingborg över helgen och firade 1 år tillsammans.
Man undrar vart tiden tar vägen, tycker inte det va längesedan jag träffade honom första gången <3



Glöm nu inte att gå in och tävla så hörs vi när Kevin varit och hälsat på  =)

Kram alla...



         kram

Kommentarer
Postat av: Den Rockande Kocken

Hallå tjejen, nu har jag kommit förbi din blogg ett antal gånger och varje gång slås jag av hur vacker du är, så nu var jag till slut bara tvungen att berätta det. Nej, jag stöter inte på dig, men nog är det synd att man inte bor i samma stad ändå. Have a rocking great day...

2011-07-26 @ 11:21:42
URL: http://blog.godaremat.se/
Postat av: FotografOlivia

Besök gärna min fotoblogg . :)

2011-08-01 @ 22:33:15
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0