Bara...

Ibland är man bara ledsen och besviken i hela kroppen...
Just nu känns det så...

Varför kan inte jag få känna att jag är allt för någon??
Att jag verkligen betyder otroligt mycket för någon...
Bara få känna att någon blir så glad av att se mig att det bara bubblar i hela kroppen?
Bara veta att det finns någon som aldrig skulle göra ngt för att såra mig...

Varför är det ok att ljuga för mig?
Varför är det ok att slänga all skit på mig?
Varför är det ok att bara ta mig förgiven?

Har ett stort hål i mitt hjärta och det spelar ingen roll vad jag gör eller säger, så är det ändå jag som gjort fel...

Jag har inte ljugit...
Jag skriker inte på någon annan om det är jag som gjort fel, jag säger förlåt...


logo

Kommentarer
Postat av: Barndoms vän

Tja...Läget med dig då, själv är allt som det ska..

Prata med din Mor precis, tänkte åka förbi där någon dag..

Vore kul om du kunde höra av dig....

Ring mig gärna på mobilen:0762083810.

Mvh. Ante

2011-01-26 @ 19:28:21
Postat av: Anonym

Men gumman!!!!!!!!!!!!! Vad är detta jag läser............ Vad har hänt?



Kram

2011-02-07 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0