Imorgon är det dagen D...

Den här veckan har känts som att jag stressat sönder magen och nerverna totalt...
Har varit massor att göra inför flytten, ändå känns det som att jag inte fått ngt gjort.
Men när jag stängde bagageluckan på den proppfulla bilen så kändes de ganska bra ändå.

Kevin har bara blivit alltmer sprallig ju närmare vi kom.



Hade ju lovat Kevin att vi skulle ha en liten avflyttningsfest för honom innan han flyttade.
Sagt och gjort.
I Lördags på eftermiddagen kom det MASSOR med folk, mycket nogrant utvalda av Kevin.
Han hade bestämt att det skulle bjudas på tårta och kakor, kaffe och coca cola.

Han fick jätte fina presenter av alla, tom jag fick en liten present att trösta mig med ;-)

Sedan lite senare så kom en av mina vänner på att han skulle komma ner och fixa middag =))
Det tackar man ju inte nej till, speciellt inte som han är väääääldans duktig på matlagning.

Så Kevin och P fick varsin pizza medans jag, mamma, syster & hennes karl, och några fler åt en alldeles supergod gryta.

Kevin va jätte nöjd med både dagen och kvällen.
Men som alltid när det händer mycket så slutar det med att han inte riktigt kan hantera sina känslor och då visar han det i vad vi tycker är ilska, men som egentligen bara är en samling känslor som inte riktigt vet i vilken form dom ska te sig.



Idag har varit en riktigt rolig dag.
Kevin har sprungit fram och tillbaks och letat efter saker, rivit i kartonger, sprungit omkring och sjungit.
Vi har spelat massor med kort, ätit, haft mys kväll, packat bil och han har burit kartonger.

Han år så underbar.
Ända sen han var riktigt liten har jag varit benhård på att man alltid ska dela med sig av de man har om man kan, för det är så vi är uppfostrade.
Och han är nog en av de mest generösa 14- åringar jag känner.

Igår fick han MASSOR med tuggummin.
De va Jenka, Funny och Shake.
Nu innan han gick och la sig smög han in i köket och la upp 4 påsar, lägger ner 3 tuggummin i varje påse.
Tejpar ihop och säger: Mamma, dom här ska dom andra 4 barnen där borta få, så dom oxå får något.

Sen va han helnöjd...
Pratat med mommo, messat med moster pussat mamma och ställt klockan.
Nu sover han som en stock.



Just nu mår jag toppen, det har inte varit en lugn stund och det kommer de heller inte vara imorgon.
Så jag har ju inte riktigt kunnat slappna av.

På Tisdag åker jag till min älskling och det ska bli så skönt.
Längtar så otroligt mycket.

Natti, natti...

Puss & Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0