Då har lilleman flyttat...

I Måndags vaknade Kevin med ett Stooooort leende på läpparna och frågade när vi skulle åka =)
Klockan va då ungefär 08:00 och vi skulle åka från min mamma runt 12:30...

Han gick omkring och sjöng och kollade runt en sista gång, så hoppade han in i duschen.
När jag frågade om vad han ville ha för frukost så svarade han: Mamma, jag äter när jag kommer hem...



Kevin nyvaken och lycklig


När vi duschat och jag fått i mig kaffe så åkte vi över till min mamma.
Där va även min syster som oxå skulle följa med och läman Kevin.

Vi tog lite kaffe och Kevin va lite hungrig så han åt iaf hemma hos mommo.
Sen va han så uttråkad att han ville ju åka meddesamma, men vi skulle vara där först 14:30 för att dom hade personalmöte innan, så han fick allt vänta.

Bilen va så fullpackad att mamma och syster satt som 2 packade sillar i baksätet




Kevin gillar ju inte så mycket att vara med på kort när man frågar, men lovade iaf att vi kunde ta ett foto på oss tillsammans för att visa att han nu vuxit så mycket att han vuxit om mig...vilket ju kanske inte är sååååå svårt med mina ynka 160 cm...




Väl i bilen så frågade Kevin stup i kvarten när vi va framme, liiiite jobbigt med de tjatet när man bara åkt i c:a 10 min... hehehe

Men när vi äntligen kom fram kunde han knappt bärga sig...
Han småsprang från bilen med sitt cd- ställ under armen och ville bara komma in fortast möjligt.





Innan vi hade kommit dit så ville han försäkra sig om att vi inte skulle stanna allt för länge.
Och när vi va där så tyckte han att vi kunde åka, men då sa E att dom kan inte åka riktigt än för jag och H måste gå igenom lite saker med mamma först.
Så vi gick och satte oss och gick igenom hans mediciner, hans kramper etc.
Sedan kom H som är Kevins kontaktperson och ville ha lite andra uppgifter gällande mat och så.

När de va klart så hade Kevin, moster och H packat upp alla Kevins grejer och det blev kanon fint i hans nya rum.
Sen va de dax för oss att åka.
Kevin va överlycklig och satt i soffam med ett av de andra ungdomarna och pratade film, visade lite bilder så han hade knappt tid att säga hejdå...
Ja, ja, kan ni gå nu sa han bara med ett stort flin i ansiktet.



Nu har det gått 2 dagar och än sålänge känns det skönt att få lite lugn och ro.
Är hos min kärlek och kopplar av lite.

Dom ringde därifrån idag på morgonen för att berätta att allt går jätte bra.
Han hade dock varit liiite ledsen igår, för han tyckte de var jobbigt med alla nya regler han skulle lära sig.
Men då hade dom suttit och pratat och sen hade han blivit glad igen.

Han har inte haft några EP- anfall =)
Endast ngt litet, men inte mer, och de tycker jag är jätte skönt, för vi hade ju räknat med att det skulle bli mer just under flytten =)

Puss & Kram på er alla läsare <3

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag sitter i min soffa och ler med hela kroppen Zandra. Han kommer få det så bra och du kommer äntligen få det liv du förtjänar och inte haft på nästan 15 år kramar om

2010-10-06 @ 16:28:08
Postat av: Natalia

Så underbart att han tycker så mycket om det och är så glad själv. Det gör ju det hela så mycket lättare! Många kramar!

2010-10-06 @ 21:35:26
URL: http://ladynextgoround.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0