5:e dan...

Nu är det 5 dagar sen vi lämnade av Kevin i Västerås...
Än sålänge känns det jätte bra, jag har äntligen börjat kunna slappna av.

Dom ringde mig härom dagen för att berätta att allt går hur bra som helst =)
Han hade dock varit lite ledsen en kväll, men det va för att han tyckte det var lite jobbigt med alla nya regler och att det va så många regler.

Sen va han även ledsen för att alla andra fick gå till skolan och inte han.

Det dröjer ju lite innan han kan börja skolan där för det är en del intyg dom måste ha från läkare och så.

Eller... dom vill ha ett medicinskt utlåtande från han läkare ang hur vida dom gör honom trött och så...
Men han är piggare än någonsin och gladare än han kan ingen vara... ungefär.

Så igår pratade jag med en av han sjuksköterskor som varit med från början och hon skrattade och sa att dom har väl sjuksköterskor där som kan mediciner...
Men hon skulle iaf ringa till Gläntan ( där Kevin nu bor ) och prata med dom om vad exagt dom ville ha.

Sedan började hon prata om kevins ep- larm... snacka om att kommunikationen inte funkar...
Hon började prata om att dom på hjälpmedelcentralen ringt och sagt att det inte var uthämtat!!!!
Men hallå liksom, de handlade om flytt av larm, som för övrigt är inkopplat, och inte om att få ett nytt larm...
Men, men...

Är hemma hos min kärlek och det är jätte skönt.
Så mysigt att vara nära <3



Fick för ett tag sen en förfrågan av en vän om en av hennes vänner fick intervjua mig ang mitt liv med Kevin för ett arbete i hennes studier.
Självklart, kände jag direkt.
Så igår satt vi i 45 min och jag berättade i stort sett allt och det kändes jätte bra.
M va supergullig och jag fattade tycke för henne direkt.



Nu ska jag snart ner på stan och handla lite, vi ska på en stor 30- års fest imorgon och det ser jag fram emot =)
Ska verkligen bli super kul.

Kram alla underbara läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0