Vårkänslor...

Måndag: Sov tills min älskling kom hem från jobbet och väckte mig runt 14 för han blev lite smått orolig när jag inte svarade.
Sen åkte han och jobbade igen och jag la mig ner på soffan för jag va fortfarande trött...och så klart somnade jag efter nån timme...
Blev väckt runt 19 då min kärlek gjort middag =)

Mhmmm tänker ni... då kommer hon inte kunna sova i natt...men tjiiii fick ni.
Jag somnade med min älskling strax efter 22...

Tisdag: Sov tills min älskling kom hem och väckte mig vid 14:30... men nu skulle jag inte lägga mig...nä...
Jag höll mig vaken och bakade en kladdkaka och lagade middag faktiskt medans J fixade med avloppet.

Resten av kvällen softade vi i soffan och avslutade med en film; Bröllopsfotografen.
Jag fick tvinga mig själv att va vaken för att se slutet, men sen tvärdog jag, strax efter 23...

Nu kom de allra roligaste.
Alltid när jag haft några såna dagar då jag bara sover, sover & sover så kommer ju så klart det motsatta.
Japp, så i morse, idag Onsdag, vaknade jag 04:45...
Försökte somna om men de gick bara inte.
Så jag gick upp, och när J´s väckarklocka ringde satte jag på kaffe =)



Ja, det blev som lite tokigt i Måndags eftersom jag sov så himla länge.
Min älskade mamma va så snäll och åkte med Kevin till mig på Söndag eftersom käraste L skulle komma på Måndag morgon och va med honom under veckan.
Eftersom jag sov så framgick det inte till min älskade mor att L skulle bli sen, så det blev hallaballalajkon...
Men det är löst nu =))

Pratade med L igår.
Kevin stortrivs.
Dom har varit ute i det fina vårvädret och han äter =)

Han behövde en paus från mig lika mycket som jag behövde en paus från honom...



Helt underbart att det känns som vår idag =)
Har suttit ute på trappen med en kopp kaffe och känt hur solen värmde i ansiktet... Älsklingsfullt.

Hoppas de håller i sig nu, men blir så mycket piggare när solen skiner.



Helt galet egentligen... jag är ju van att vara bort från Kevin en helg, men så fort det överstiger det normala så känns det verkligen...
Men nu ska jag försöka att inte tänka på det, för han har det hur bra som helst med L =)
Så jag ska bara koppla av...men jag börjar redan bli stressad...det är Onsdag idag och på Fredag ska jag hem igen...
Ska bli både skönt och inte på samma gång...
Jobbigt när man slåss med sig själv... det är ju ändå jag som vinner, frågan är bara vilken del av mig...


Puss & Kärlek till alla underbara <3

 




Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Tack så mkt <3

2010-03-13 @ 22:31:01
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0