UUnderbar Tiiiiiiiiisdag

Vaknade tidigt idag och det va jätte skönt.
Trots att Kevin hade mycket anfalla inatt...

Han vaknade oxå relativt tidigt idag och har haft en bra dag.

Fick ett lite mindre utbrott och sulade en bläckpenna på min arm.
Då åkte han in i rummet och fick stanna där utan någon uppmärksamhet som vanligt.
Sen när det hade lagt sig så kom han ut och då fick han äta.

Skolan har han varit i idag och det gick KANOOON!!!!
Promenerade både till och från skolan ( det är en bit att gå ) så när han kom hem va han jätte trött.



Sov medicinen fyller sitt syfte...
Han somnar i tid och det är jätte skönt.
Äntligen får man andas ut på kvällen igen =)
Den tiden är så fruktansvärt viktig.
När man har den varje kväll så tänker man inte på det, men akta er, ni vet inte hur bra ni har det...
Själv har jag inte haft den så länge så jag njuter ju i stora drag varje gång han somnar i "normal" tid.
Ibland kan jag nästan tvinga mig själv att vara vaken en timme extra bara för att få ha lite mer egentid...hahaha

Men hellre det än att man måste tvinga sig själv att vara vaken för att han inte sover :-P



Kevin och jag hade ju taco kväll här...
Vi hjälptes åt att både laga maten och sen duka fram.
Då såg det ut så här =)



Både jag och Kevin ääääääälskar tacos ;-)

Sen hade vi supermys kväll.



Kevin tycker om att spela spel, inte bara nintendo DS, XBox å sånt utan även sällskapsspel =)
Just nu är favoriten dels kortspel som vanligt och sen sexkants Domino.



Det är bra hjärn gympa :-P



Åååå, sååå underbart med sol =)
Satt på balkongen hos min bror i Lördags och bara njööööt =))





Igår va de Judo igen =)
Kevin va överlycklig för han hann ju få sin Judo dräkt av min älskade söta rara kusin K =))
Såååå stolt va han.

Men den här gången fick han verkligen kämpa.
Nu har ju han visat en gång vilken nivå han låg på så den ribban höjde dom så han inte bara skulle glida med som han gjorde förra gången... hehehe

Så fick dom idag lära sig grundkastet =)
Kevin va jätte duktig och tog det mycket varsamt med tjejerna.

Jag är jätte noga med att varje gång pränta in att man får bara göra Judo på klubben, bara på mattan, inte hemma etc.
Talar även om att om han en enda gång använder det han lär sig utanför klubben så är det kört med träningen.
Känner att det är ganska viktigt eftersom Kevin är så pass utåtagerande...

Men just nu är D, hans tränare nån form av gud för honom, så allt han gör och säger tar Kevin på absolut fullaste allvar. Det känns skönt.



Min älskling kom till mig igår och det va sååååå underbart.
Dessvärre va han tvungen att åka hem sen på kvällen.

Nu alla underbara ska jag plocka fram the Lady sucker.. hahaha

( Dammsugaren för er som undrar )

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt att det funkar så bra med judon! :)

Och skönt att kvällarna är lugna nu!

Kram Nina!

2010-03-24 @ 05:32:56
URL: http://nina-livetistort.blogspot.com
Postat av: Tess

Hej Sweet♥

Åååå nu vare så där länge sedan igen. Verkar som att det finns nyheter som man vill höra mera om. Hur har ni det med tiden förövringt. Fika nån eftermiddag/kväll kanske ?

krm ;)

2010-03-24 @ 08:50:56
URL: http://rosenrosa.blogg.se/
Postat av: camilla

jätte fin blogg!

2010-03-26 @ 07:57:07
URL: http://crimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0