Snön smälter.... Wiiiiiii

...det betyder att vi närmar oss våren.
Och så har vi ställt om till sommartid, uuuuuunderbart, för det betyder att det är ljust längre om dagarna.

Nu har jag äntligen träffat min underbara Miss L.
Har ju varit så himlans trött så jag har som inte tagit mig i kragen och träffat henne.
Men nu blev det en heldag i Forum med lunch på Burger King, Yummie, och sedan gick vi runt i heeela forum och shoppade lite. Kevin tycker inte det är så kul så han vill ju gärna kolla i leksaksaffären och spelbutiken under tiden.
Jo, det går ju bra, men jag har ju ingen lust att springa runt som en galen höna och leta efter honom ifall han får för sig att gå till en annan affär.
Därför skriver jag mitt telefonnr på hans hand på ovansidan =))
För även om han säger att han ska stanna där så är han ju impulsstyrd och kanske vill kolla in en annan affär.
Och sen när han kommer på att han måste fråga ngt inser han att han inte vet var jag är och går då till närmsta butik och ringer upp mig =)

Han hade en mobil förut, men det fungerade inte så bra.
Men nu känns det som att det är dax att prova igen =)

Det är nästan 3 år sen jag träffade Miss L, så när jag såg henne kliva av bussen ville jag bara springa fram och skrika som en galning, men, vi är ju i Sverige och här får man inte uttrycka sina känslor öppet hahaha
Så vi gick leende fram till varandra och så gav vi varandra en en BAMSE kram.
Åååå de va så gött å träffa henne.
Trots att det gått så lång tid så kändes det som de var igår.

Senare så blev man ju såklart Kaffesugen.
Så vi satte oss och fikade lite.
Först ville inte Kevin ha ngt för han ville gå in i guldaffären.
Men sedan ville han ha en dricka iaf.

Både jag och Kevin tycker om att spela pajas, speciellt när det finns en kamera till hands.
Så här såg det ut när vi va i Forum =))



Jag & Kevin fikar med Miss L





Älsklings Kevin vill bara vara med på bild om han får leka pajas =)





Och en bild där mamma gör samma ;-)




När jag går in och handlar och hittar ngt roligt så bara kan jag inte låta bli att spexa lite.




Snygga glasögon som täcker heeela ansiktet med matchande diadem med LITEN Rosa rosett....



Judon på Måndagen flöt på som vanligt.
Den här gången ville dock inte Kevin att jag skulle stanna kvar att titta.
Så jag lämnade honom där, men jag måste erkänna att det kändes ordentligt att låta honom vara där alldeles själv :-(

Men hallå Zessan!!!! Vaddå själv!!!
Han har ju för *** tränaren där och alla som tränar i gruppen...
Snacka om att man e knäpp... han måste ju oxå få känna att han faktiskt är 14 år...

Det gick ju såklart huuuur bra som helst.
Han hade lyssnat jätte bra så klart.
Och han va super nöjd att han fått vara där själv =)



Nu är det dax att utöka tiden i skolan =))
Det går så bra för Kevin nu och han ser tom fram emot skolan och då är det viktigt att man kör på nu medans det går så bra.
Vi får se hur det går att lägga hans skoltid, men vi hoppas på att det går att tidigarelägga lektionerna, tror att Kevin skulle få ut mest utav det.



Usch vad känslor kan vara jobbiga.
Så blir jag så arg på mig själv att jag bara får som en känslostorm som knappt går att hindra...
Jag bara blir så lycklig och glad och vill bara ha mer av den känslan eftersom jag är såååå rädd att den känslan kanske försvinner. Jag är ju inte direkt van att ha den känslan...
Dessvärre har jag då en förmåga att bli superintensiv...det gäller såväl vänskap som kärlek.



Jag vet ju inte hur jag ska hitta en balans?!?!
För jag är ju rädd att om jag inte visar precis hela tiden att jag faktiskt tycker om ngn så kommer jag bli bortglömd.
Och jag vill ju ha kvar den här må bra- känslan och den/ dom som får mig att känna så...
Och om jag inte får respons typ hela tiden så tror jag att nä, nu har jag säkert gjort ngt fel, jag är inte kul längre, och så börjar hjärnspöken ta form och så tror jag att alla hatar mig och inte alls vill umgås eller prata med mig...

Men, men...
Jag har världskrig i mitt huvud ungefär varannan dag hahaha
Konstigt att man blir matt...



Så är det återigen dax för underbara pollentider.... SUCK!!!!
Näsan rinner & kliar, ögonen kliar, halsen kliar... livet är ju alldeles uuuuunderbart.

Men jag älskar min underbara J.H ändå.



Kommentera gärna och fråga om ni undrar ngt...

Puss & Kram  Zessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0