Operation återhämtning (!)(!)(!)

Japp =)
Är just nu hemma hos min kärlek coh ska vara här heeeela veckan...

Har haft en tid fylld av ångest varje dag, sömnlösa nätter och kryp i hela kroppen.
Så jag har fått hjälp med lilleman hela veckan så jag bara kan koppla av och ladda batterierna.

Kevin har varit i sitt esse och eftersom den gamla sov medicinen inte fungerat så har jag heller inte kunna slappna av och sova.

Nu har vi ju då fått nya medicinen och kommit igång med den.
Dev verkar fungera, men vi ska höja dosen nu till veckan.



Kevin har den senaste tiden varit ganska hotfull mot mig.
Han säger saker som att han ska slå sönder mig, att han ska göra illa mig...
Det är lite lätt obehagligt när han först tittar på mig med sin speciella svart, tomma blick och sedan några minuter senare hoppar på en bakifrån och försöker antingen slå mig eller bita mig eller kastar ngt på mig...



Sportlovet har annars varit rätt så bra.
Vi bestämde oss för att åka till badhuset med L, E, S, J och K.
Trodde det skulle bli katastrof, men det gick faktiskt mycket bättre än väntat.
När vi kom dit så informerade jag i kassan att jag skulle ta med Kevin in till damernas omklädningsrum pga hans diagnoser.
Då frågade hon glatt om vi visste att dom hade ett handikapps anpassat omklädningsrum..
Nä, de visste jag ju inte.
Hon visade vart de fanns och det va helt suveränt.
Ett eget omklädningsrum med skåp och dusch och toalett som va låst utifrån där vi fick vara alldeles ensamma.
Och en egen dörr ut till simhallen =)
Kevin tyckte det va jätte spännande med ett eget rum.

Han har blivit mycket duktig på att simma och tycker om det.
Förmodligen gillar han de så mycket för att han kan röra sig mer fritt eftersom han annars är ganska klumpig i både grov och fin motoriken.

Blev lite, lite tjaffs när vi skulle åka, men så är det ju alltid när vi ska bryta från ngt roligt.
Vi åkte upp till S, L, E & M en sväng innan vi åkte hem.

Behöver jag nämna att han somnade som en stock ;-)



Så i Fredags packade jag hans och min väska.
Körde honom hem till mommo och själv åkte jag ut till Gottröra för att ladda batterierna.

Har haft en lugn och skön helg och ser fram emot kommande vecka...

Puss & Kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0