Helt tom!!!

Ja...
Har varit...eller är helt tom...
Flera gånger under förra veckan har jag öppnat bloggen för att skriva, men det har inte kommit fram ett endaste litet ord...

Har iofs inte haft speciellt mycket energi till nånting överhuvudtaget...
Hela förra veckan susade bara förbi med tjaffs och bråk...


Bild från Kevins Kalas 18 Feb- 2010




En positiv sak iaf...
I Fredags va jag på apoteket och då hade äntligen Kevins nya medicin kommit =)
Så hela helgen har han sovit, och så klart varit lite halvseg in på dagen.
Men så var det med den förra sovmedicinen oxå.
Det tar som ett tag innan kroppen vänjer sig.

Ångest, ångest, ångest...
Är så less på att ha ångest... men jag har blivit ganska duktig på att hantera den =)
Det är ju positivt...

Sover så himla mycket ibland och vissa dagar behöver jag inte sova mer än ett par- tre timmar...
Skulle ju va mycket skönare om man hade ett jämt flöde, men de kanske blir bättre nu när Kevin ( peppar, peppar ta i trä ) får börja sova ordentligt igen...

Åååå en annan bra grej... Nu börjar Kevins nya assistent =)
Bara det är en stor tung sten som lossnar.



Ska försöka åka och simma med Kevin imorgon...
Hoppas att min energi räcker till bara...

Ja, mer än så blir de inte från Zessan idag.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0