En till dålig dag =(

Stackar lilla älsklingen har haft mycket anfall hela morgonen idag med =(
Trodde först inte att han skulle orka med att gå på innebandyn...

Han har inte orkat göra många knop idag, knappt orkat äta.
Men på eftermiddagen piggade han på sig lite grann, det brukar han göra efter en sådan natt/ morgon som han haft.

Det har varit lite krig =/

Kevin har en liten fällkniv som han får sitta med ibland om han har vuxet sällskap.
Den hade han och så ville han gå iväg med den när han var arg...inte så bra.
Så jag tog en strid med honom, vill ju inte att han ska hitta på ngt *tokigt* med den när man står med ryggen till och han bara hatar mig ftf... kan ju sluta hur som helst.
Så eftersom han inte ville ge den till mig, tog jag den ifrån honom.
Naturligtvis blev han ännu mer utagerande, men han gick till sitt rum och stängde in sig.

Efter ett tag så ville han säga förlåt, för då har ju han kommit på att jag blir glad igen.
Barn med autism, eller människor med autism, gör ju bara saker som gynnar dom...
Jaha, och vad gynnar det honom att säga förlåt?? Jo, han trodde han skulle få tillbaks sin fällkniv, när han inte fick det skulle han gå på mig igen och började skrika och kriget va igån igen...
Så... Ja, han gör verkligen bara saker som gynnar honom.



Sällan blir ju mina dagar som jag planerat...
Även idag =(
Skulle ha träffat min gamla klassföreståndare idag, men såklart så kom det ngt ivägen... som alltid.
Jag ska inte planera saker för det blir aldrig så iaf...

Sååå, då tänkte jag att jag skulle börja röja på baksidan... Hahahaha
Mmmm... jo för det gick ju när man är 160cm kort och har en kroppshydda som en smurf på 48 Kg.
Vet inte hur jag tänkte, hade nog liiiiite otur där, men jag kunde inte rubba ett skit...
Och jag som hade dragit på mig snyggaste outfiten oxå...



HAHAHAHA Läckert ;-)



Kevin bestämde att det skulle bli tacos till middag idag... YUMMIE
Men det skulle inte vara med köttfärs, utan med köttbullar som jag fick finhacka hehehe

Han älskar hårde skal och åt 5 st!!! En annan pallar max 3...hahaha
Men det är bra att han äter... speciellt som han varit så trött och dessutom skulle ha träning...



Underbar tidig middag med Lilleman & Älsklings Linda



Innebandy premiär!!!!
Han var så uppspelt när vi åkte till innebandyn =))
När vi packade ihop sakerna hemma va han så stissig att jag nästan va tvungen att sätta i öronproppar hahaha

När vi kommer dit har hans kära vän M inte kommit än, så han blev ganska besviken.
Men ett tu tre så dök han upp och båda två blev så glada att se varandra igen.

Dom har tidigare gått i samma klass och även fast dom inte gick ihop så på ngt sätt vill dom vara med varandra.
Jag fick en supertrevlig pratstund med hans mamma C.
Det visa sig att dom fortfarande är på pricken lika... ganska lustigt.

Så skönt att prata med henne för hon går verkligen igenom exakt samma saker som jag...
Vi bestämde oss för att träffas under nästa vecka och det ser både jag & Kevin fram emot.

Träningen gick bättre än förväntat =))
Han tog ut sig så mycket att jag fick springa ut på plan ett par ggr och hämta honom för att han fick en massa små EP anfall...



Samling innan uppvärmningen




Kevin på uppvärmning ( Lite mörk bild men... )


Efter uppvärmningen fick dom spela träningsmatch, det gillade Kevin =)




Laguppställning =)  ( Kevin i sina gula fotbollsstrumpor )




Inte så lätt att fota springande ungar ;-)


Efter matchen blev det fika då en av lagmedlemmarna fyllde år =))




Kevin med sina lagkamrater =))


I bilen påväg hem satt han och sjöng och gäspade om vartannat.

Väl hemma duschade han, tog sin medicin och ramlade pladask ner under täcket och började snarka =))



Nu ska jag oxå gå och krama kudden

Ha det bäst alla underbara ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja världens bästa KEVIN!!!!

2010-04-01 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0