Efterlängtad Fredag...

Fuck vad det är jobbigt med Kevins sömn...
Han somnar klockrent av dom nya tabletterna (melatonin) men han bibehåller inte sömnen...
Det är ju inga sömntabletter det vet jag, men om han inte sover hela nätterna får dom fan hitta på ngt annat.
Nästa steg är väl sömntabletter för jag kommer inte palla, jag måste få SOOOOOVA ordentligt...
Men de går ju inte eftersom han har en förmåga att göra massa dumma saker om jag inte kollar honom...

Konstigt att man blir ett jävla psykfall som inte orkar annat än att sitta och slita ner soffan...

Det senaste han har börjat med förutom att han försöker med att bara gestikulera istället för att prata är att han har börjat stoppa saker i munnen!!!!
Precis som ett litet, litet barn!!!

Igår stoppade han ett värmeljus i munnen och efter att ha tuggat söder metallhållaren så satt han och tuggade på stearinet!!!
Fan man vågar ju knappt gå på toa utan att han får lov att följa med så man kan va säker på att han inte gör ngt dumt!!!

Utbrotten löper på som vanligt...
Senast för nån timme sen skulle han kasta en petflaska på mig bara för att han inte har ett gult bälte till judodräkten!!!
Visst, en petflaska tänker ni, det är ju inte så farligt...Nä de e de inte, men om han hade haft en glasflaska till hands istället!!!
Han skiter i vad han får tag i, han tar det som finns närmast till hands när det gäller...

Suck, pust & stön!!!



Ja, ja, idag är det Fredag iaf och förhoppningsvis så ska han till mamma min...
Men vi får se, för hon är inte heller helt frisk =((
Så vi får hålla tummarna helt enkelt =)



Har haft såååå mycket energi dom här senaste dagarna =))
Har rensat här hemma och gjort mig av med massa kläder som jag inte annvänder, kastat grejer som egentligen bara legat och skräpat... Bara sååååå skönt.

Idag mår jag riktigt bra =)
Ska hem till brorsan en sväng sen så får vi se vad vi hittar på.

Sen ska jag försöka hinna träna lite idag, men de får vi se...
Annars får det vänta tills imorgon =)



Nu mina kära läsare ska jag och Kevin äta lite lunch =))

Ha en underbar helg om jag inte hinner titta in ;-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad jobbigt för er! Har du någon avlastning? Du har inte funderat på assistans?



Har du hittat orsaken till utbrotten? För annars är det ju svårt att hitta lösningar. Det går ju inte att du ska vara rädd att han skadar dig eller sig själv.



Vår tjej är oxå vaken på nätterna, det är ju ganska vanligt. Men vi har lärt henne att ligga kvar, så hon går inte upp förrän timstocken piper på morgonen. Det finns hjälpmedel, som t.ex. larm som larmar om han lämnar sängen på natten.



Har ni stöd nånstans? Nån som kan ge råd och tips och berätta vilka hjälpmedel det finns? Kanske nån att bolla med, för då är det lättare att hitta orsaker och lösningar.



Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer bli bättre snart, så du orkar!

Kram Nina!

2010-03-19 @ 17:12:01
URL: http://nina-livetistort.blogspot.com
Postat av: martina

ja tänkte precis samma sak som nina över här..kortis..? det måste ju ni ha rätt till..? o du får ladda batterierna lite..=( jag har ju jobbat på kortis o de skulle du må skitbra av och han oxå..promise u..puss puss

2010-03-23 @ 13:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0