Dålig dag idag =((

Idag har Lilleman inte haft någon bra dag =(
Det började redan sent igår kväll...
Han hade svårt att få ro i kroppen och vaknade flera gånger.
Under natten hade han ganska många små anfall, sov oroligt och ville ansolut inte sova själv.

När han vaknade verkade han dock ganska pigg, men segnade snabbt till igen...
Han ville inte äta utan bara sitta och slappa och man såg på hela hans kroppsspråk att han inte va helt 100.

Skolan fick va utan Kevin idag.
Senare på eftermiddagen åkte vi och handlade lite, men han va inte riktigt fit for fight, så det blev en del små incidenter, men inget som jag inte klarade av. Plus att han va jätte *mammig*
Han brukar bli det när han har haft mycket anfall.



Vart tog Mars vägen undrar jag rent spontant???
Helt plötsligt är det påsk!!!

Jag är inte överförtjust i påskpynt, men ett litet påskris kan man ju slänga fram :-P
Och så har jag fått en fin liten påskblomma =)



Lite påsk är det hemma iaf ;-)



Sen slängde jag och Kevin ihop ett påskris oxå





Lite fjädrar och färgglada ägg gör susen hehehe...




På judon igår pratade jag lite med en förälder, och han berättade att hans dotter och fler i Kevins judogrupp går på innebandy på Onsdagar.
Då klickade det!!! Det är ju Kevins gamla klasskompis föräldrar som startat den gruppen för att det inte fanns ngt bra som M kunde gå på :-)
Kevin skulle ju börjat där då när dom startade, men va så trött och hade ingen ork så det blev aldrig av.

Idag ringde jag hans mamma C och pratade lite så imorgon Onsdag kl: 18 ska Kevin testa på innebandy.
Han är eld och lågor.
Jag tror det kommer bli alldeles lagom med aktiviteter för honom.
Judo på Måndagar och innebandy på Onsdagar...



Imorgon ska jag och Miss L träffa vår gamla klassföreståndare från gymnasiet =))
Det ska bli sååååå kul.
1995 tog jag studenten och har inte träffat henne sedan dess.
Vi ska ta en fika inne i stan på eftermiddagen =)

Sov så gott alla underbara så skriver jag nog mer imorgon efter innebandyn ;-)


Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Krama Kevin från mig. En stor megagos kram=)



Fint ni gjort hemma. Här lyser påsken med sin frånvaro......... Ingen antydan till påsk..... Plocka lite ris imorn kanske.......



KRAM

2010-03-31 @ 21:20:30
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej vännen!

Blir lite nyfiken på vilken lärare du skulle träffa?Helena eller Helena?=)Eller fanns det andra som du hade som inte jag hade..Bara nyfiken=)

Ha en jätte fin påsk,jag läser dina rader ofta och förundras ständigt över din styrka.

Kram Malin

2010-04-01 @ 17:08:06
Postat av: Zessan

Michaela- Kramisar tille er me =)



Malin- Helena Larsson ( Wall ) men de gick tyvärr inte =( så de får bli en annan gång...

Kramis på dig med, kanske en fika nån dag?

2010-04-04 @ 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0