Inte orkat...

Usch... det har hänt alldeles för mycket.
Har inte haft ork eller lust att blogga.

Häromdagen fick vi lov att åka med ambulans till sjukhuset med Kevin pga att han fick så många intensiva ep- anfall och han kom som inte ur det.
Hjälp tänkte jag, ska de bli samma resa som förut då vi låg inne i 5 veckor pga att han hamnade i epileptiskt status...
Tack och lov så hjälpte medicinen vi fick på sjukhuset och vi kunde åka hem igen på kvällen.

Jag har haft fullt upp med mig själv, ni som står mig nära vet vad det handlar om, men det verkar gå åt rätt håll iaf.

Kevin har vuxit och blivit så stor. Han är lika lång (kort) som mig och väger 2 kg mer... oooooppssss..
Det är ju inte så bra eftersom han är utagerande...
Han har dessutom börjat komma underfund med att han snart rår på mig och jag inte honom.

Har en underbar handläggare på kommunen som verkligen hjälper mig att få rätt hjälp med lilleman, och det är ju tur, för den gamla gjorde inte ett skit rent ut sagt.

Vi fortsätter att trappa ner på Kevins medicin och det verkar som att det går bra =)



I morse fick jag reda på att Kevins farbror gått bort =((
Kevin älskade honom så mycket, och Peter älskade verkligen Kevin.
Det är så svårt att förstå att han inte längre finns kvar...
Försöker hålla tårarna tillbaks, men det är svårt...
Känner att om jag ringer honom så kanske han svarar och säger att allt är ok...
Men jag vet ju att så är det inte...

Tänker på hans underbara syster M, och även hans bror S, Kevins pappa <3
Har pratat med Kevins pappa via sms och hoppas att detta kanske kan få honom att iaf ha lite kontakt med oss så han vet vad som händer i Kevins liv.

Text ur: Jag fick låna en ängel:

Du lever kvar i mig, så länge livet ger mig tid.
Du togs bort från oss alldeles för tidigt...
Vi fick låna en ängel för en stund...

Vila i fred Peter Klevebrand, vi kommer alltid att sakna dig, hoppas du har det bra hos änglarna och att du redan träffat din mamma.



På tomten händer det mycket =)

Har en underbar morbror som hjälper till att gräva runt, och den mest underbara pojkvän man kan tänka sig <3
Dom har grävt, lagt isolering runt huset, lagt ny dränering.
Älsklingen håller på att måla huset så det blir sååååå fint.

Ni är alldeles underbara, vet inte vad jag gjort utan er <3<3<3



Det är allt ni får av mig ftf...

Puss & Kram alla underbara...

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, oj vad det händer saker.. Hoppas du hinner med dig själv lite oxå.

Kram Nina!

2010-07-03 @ 06:01:32
URL: http://nina-livetistort.blogspot.com
Postat av: Patrik "Ådi" Sahlin

Min gode och käre vän Peter kommer alltid finnas för oss.

Tack för att ni varit vid hans sida och att han fått sin kärlek besvarad från Kevin!

Han va verkligen hans stora glädje i livet.



Stora kramar Patrik

2010-07-03 @ 13:38:07
Postat av: Zandra

Ja Ådi, han kommer finnas i våra hjärtan för alltid.

Han och Kevin älskade verkligen varandra och dom 2 förstod varandra på ett sätt som ingen annan gör.



Tack, och massor med kramar till dig me <3

2010-07-05 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0