Vända på en 5-öring..

Ja, livet kan verkligen vända på en 5-öring!!!
Ena dagen går man och tror att livet kommer fortsätta på den linjen man är, bara frammåt utan några större förändringar.
Sen, tjoff, så kommer ett vägskäl...
Ena vägen fortsätter man på samma, andra vägen är helt nytt, man har INGEN aning om vart den leder, men den ser mycket trevligare ut att gå på...

Japp, jag valde den andra vägen, för jag va trött på att bara gå och strosa i mörker...
Ganska snabbt har det visat sig att det verkar vara som att den vägen bara blir ljusare och ljusare =)

Men jag har fortfarande garden uppe, för man vet ju aldrig...
Närsom helst kan de hoppa fram ngt otrevligt ur buskarna, och då vill jag vara beredd...

Jag vet att man borde sänka garden, visst, liiiiiite har jag sänkt den, men vågar inte riktigt släppa helt än...
Det är mitt sätt att skydda mig själv på.

Kevin däremot, han har släppt ALLT och är helt avslappnad och har blivit MYCKET lugnare =)
Det vet jag e bra, för Kevin om någon är en bra människokännare... hoppas han e de den här gången oxå
för jag har nog gått och blivit kär på riktigt...

Trodde jag va kär förut, men jag va nog bara förälskad...



Kevin har haft ganska mycket anfall nu de senaste dagarna...
Så blir det när temperaturen går upp och ner, han är superkänslig för väderomslag.
Och nu har det blivit lite mildare, då sätter det igång, och så ska de bli kallare igen...
Suck!!!
Nu tycker jag att det får ta och bli lite bättre väder, vill ha vår NUUUUUUU!!!!!!

Skolan flyter på iaf.
Han är superduktig och det går frammåt hela tiden.

Imorgon ska vi ha stormöte i skolan då ALLA inblandade kommer att medverka.
Skolan, socialtjänsten, försäkringskassan, ja, alla som har ngt att göra med Kevin.
Ska även ha med en tjej som förmodligen kommer att börja jobba med Kevin.
Kommer nog att bli kanon.



Nu kära vänner och alla jag inte känner ska jag och kevin göra oss iordning för vi ska upp till skolan =)

Puss & Kram, vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: vitamin

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag vet de inte blir hjärtan här.. men du vet i alla fall... Älskar dig!

2010-01-19 @ 17:25:24
Postat av: Tess

Tack för i dag gumman..



Du Glimmrar ♥♥♥♥♥♥♥

2010-01-19 @ 20:02:18
URL: http://rosenrosa.blogg.se/
Postat av: Asiankitten

Jag saknar dig och jag tänker ofta på dig... Jag saknar Kevin också fast vi inte kan umås så länge i taget han och jag... =) Han ligger mig varmt om hjärtat vi kan va lite lika ibland han och jag som du vet. =) Puss puss

2010-01-23 @ 04:56:55
URL: http://asiankitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0