Underbart & Olidligt

Ja, så är det verkligen.
Ena sekunden olidligt så man inte vet vad man ska göra, säga eller hur man ska bete sig.
Medans nästa stund så gör Kevin ngt så man bara smälter.

Imorse blev jag väckt med frukost på sängen.
Kevin vet att jag gillar rostade mackor med ost och leverpastej, men nu ville han göra något extra.
Så han satte även senap och kaviar på mackorna....
Mmmm...jag blev jääääätte mätt efter den första kan jag säga.
Men bara själva grejen att han har gjort det är så underbar.

Sedan ville han ha frukost: Fiskpinnar med remoladsås =)
Jag brukar alltid skriva ngt med såsen på tallriken, det tycker han är jätte kul. Så nu skrev jag Kevin och när han såg de sken han upp som en sol.

Sedan har jag tvättat, städat och tvättat lite till och så va de dax att åka och handla.
Den här gången gick det ganska så bra.
Först så gick vi igenom i bilen vad vi skulle göra, sedan när jag hade parkerat en gång till, och väl inne i affären ytterligare en gång.

Det blev lite småtjaffs, men påminde honom hela tiden om sina poäng han samlade om han skötte sig och höll sig till våran deal.



Tänk att det ska ta så otroligt lång tid för soc att byta tid!!!
För 3 dagar sen ringde jag och skulle byta tid, idag ringde han och gav mig en ny tid.
När jag berättade att Per från autismcentret ska vara med lät han inte allt för glad...hahahaha
Fy f-n va skönt de känndes att säga det till honom.
Och tänk er polisens min när han börjar berätta om hur man måste hantera såna barn och att jag har handlat helt rätt...
Åååå jag bara längtar till mötet helt ärligt.



Idag va Kevin jätte pigg och glad från början, men nu har han segat ihop och ligger =(
Inte så konstigt med tanke på att han påverkas av väderomslag...
Så han får sova och jag ska fortsätta med tvätt och städ.

Puss & Kram alla underbara

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej. Jag måste bara säga att du gör ett fantastiskt "jobb" som mor till din älskade Kevin. Jag förstår att du måste ha det sååå tufft, men att det är intressant att följa din blogg om din och Kevins vardag.



Kram från ett kallt och snöigt Mora. Ps. Hälsa din mor. Kram

2010-01-27 @ 20:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0