Skotta, skotta, skotta...

Herregudars!!!
Nu får det räcka med snö!!!
Jag har ju min ryggskada så när jag ska skotta snö så måste jag ta miljoner pauser, så det tar ju typ heeeela dagen. Sen ade ju plogbilen plogat upp en jättevall på uppfarten som var hårt packad, och bestod av måååånga iskockor!!!

Ialla fall...
Jag blev ju väckt med frukost på sängen idag med =)
Idag hade Kevin dock utökat pålägget så 2 rostade mackor med: Ost, leverpastej, senap, kaviar, smörgåsgurka, vindruvor och vitlöksås. Till de fick jag ett glas julmust...
Fick bara ner halva mackan, sen tog de stop, hur jag än försökte tvinga ner den så gick de inte, kväljningarna var ett faktum...

Sen satt vi och mös på soffan under täcket och kollade på Nickelodeon Junior.
Dom har ganska bra program på morgonen.
Egentligen är de för yngre barn, men Kevin ligger ju på en ganska låg nivå och han älskar dessa program.
Han förstår och lär sig ganska mycket av dom.

Han skulle inte äta frukost, men när det va dax för lunch så blev det hans specialare: Makaroner, falukorv i små tärningar och massor med bearnaisesås...

Eftersom han hade varit på så jätte bra humör hela dagen trodde jag inte det skulle bli några problem att gå till skolan... men ack så fel man kan ha.
Det blev världskrig här hemma.
Men Y sa att det inte va någon fara, så jag och Kevin spelade Yatzy, 10 kamrater och räknade flaskor, spelade pokemon med poäng, så det blev lite räkna idag iaf =)

Kevin får ju samla poäng här hemma =)
Så varje gång han gör ngt bra får han poäng...
Det systemet kör vi även när vi ska åka bil, för han har blivit ganska farlig att åka bil med.
Han kan helt plötsligt hålla för ögonen, han slår mig, han ska kittla mig, puttar mig och gud, ni som åkt med oss vet ju hur det kan vara =S
Men så fick jag tipset om poäng i bilen oxå...
Däremot om han gör det iaf, så ska jag stanna bilen och gå ur, och bara totalignorera honom.
Det funkar, har inte provat de med att gå ur bilen, men att ignorera honom funkar ju vid de andra tillfällena när han inte ska få någon uppmärksamhet...

Så idag ville han åka till sin mommo, och hon tyckte det va ok.
Skönt tyckte jag för jag känner att luften har som gått ur mig...
Tack o lov så har min älskling kommit hem från sin semester så imorgon ska jag åka dit.

Har en sån där lite halv jobbig dag idag då allt bara känns som skit...
Men de vågar man ju inte visa någon för då är man bara dum i huvudet...
Så de e rätt skönt att bara få vara själv, då kan ingen klaga och jag kan inte göra fel...

Puss, puss & Kram alla underbara 

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Gumman.

Herreguud. Vilken frukost, jag bara väntar på en sån där smarrig macka till frukost *urk&asg*.

Tänker på er. Kram kram kram ♥♥♥

2010-01-29 @ 06:25:16
URL: http://rosenrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0