Nytt kapittel....

Ja...
Nu börjar verkligen ett nytt kapittel i mitt liv...

Idag har varit en sjukt jobbig dag på många sätt.
J kommer inte att jobba mer hos oss och det va verkligen skiiiit jobbigt att ta det med honom eftersom han verkligen blivit en nära vän.
Men man måste samtidigt skilja på arbete och vänskap...
Jag måste tänka på Kevins bästa.
Och nu har jag äntligen fått tillbaka mina krafter och har tagit tag i det.

Sen har jag även tagit tag i andra bitar som gäller mig och det känns riktigt bra.
Jag har nog inte velat inse tidigare, men nu är det slut på lek & allvaret kan börja.

Nu ska jag & Kevin börja vårat nya liv, med nya krafter.
Och jag tror att det kommer bli skiiiit bra =)

Kan man inte ta mina beslut eller vara glad för min skull så behöver man absolut inte det.
Så länge jag & Kevin mår bra så skiter jag faktiskt i resten...
Sorry, men så är det...

Ja, mer än så blir de inte från Zessan idag...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vitamin

Bra jobbat gumman :) love you

2010-01-14 @ 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0