Mitt år i år...

Ja de ska jag se till att de blir...
Tänker bli mer ego och se till att jag blir lycklig och att Kevin har de bra.
Varför ska jag alltid tänka på hur andra har de när jag borde fokusera på mig & Kevin??
Nä, nu ska de bli ändring på de vill jag lova.

Har redan börjat ta tag i massa saker och jag vet att det kommer bli såååå bra ;-)

Förut har jag alltid tänkt på hur andra kommer få de om jag tar vissa beslut, även om de kanske inte varit de bästa för mig, men då har dom haft de bra!!!
Varför??? Inte fan e de ngn som resonerar så när det gäller mitt välbefinnande, de har jag då märkt.

Så nu, 2010, är MITT år...

Det har börjat superbra och kommer nog bara bli bättre =)
De ska jag se till att de blir iaf.



Va och hämtade kevin hos mamma idag, för Joon hade ingen bil å Kevin ingen mössa, annars hade dom fått åka komunalt!!!
Dom har ju faktiskt 2 friska ben och Kevin tycker de e jättekul att åka tåg och buss... men men, de va för kallt för att åka utan mössa.

På vägen hem stannade vi i Forum för att Kevin hade fått dubbla julklappar, så vi skulle byta.
Det gick faktiskt ganska bra.

Sen hade mommo hans lovat en pizza, så nästa stop va Grillen i Gustavsberg.
Det gick oxå smidigt förutom att han  blev sur för han inte fick betala med mitt kort hihihi.

När vi va klara där så stannade vi på Konsum och handlade lite mat, då tog Kevin mina ciggaretter och slängde iväg dom... jag sa åt han att hämta dom, men då hade han slängt dom i postlådan!!!!
Jag va så arg och stod och skrek, då kommer en kärring som va polis och började skälla på mig, så hon skrek, jag skrek, sen började hon: Jag e polis, du ska inte skrika på honom.
Jaha, sa jag, anmäl mig då... Jag e faktiskt polis fortsatte hon...
Då frågade jag, är du i tjänst?
Nej de är jag inte...
Nä, men varför står du här och skriker att du e polis då???
Anmäl mig eller låt oss ta de här själva...
Då blev hon skitsur och gick till sin bil och satt och glodde på oss tills vi hoppade in i bilen....

Men, men, det är väl bra att folk reagerar, men jag blir så arg i vissa situationer, för folk vet inte min och Kevins bakgrund!!!

När vi kom hem blev det iaf mys framför tv´n med nya filmen och pizza =)
Snövit, sen batman & robin, sen batman returns.
Efter det va han så trött så nu ligger han utslagen på soffan.



Nu ska jag ha lite Zessan- tid och lägga mg på soffan jag me.

Puss & Kram alla söta rara


Kommentarer
Postat av: Katja.A

Love you.

2010-01-12 @ 08:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0