Lugnt & Skönt

Det är så skönt att bara vara ibland...

Igår kväll kom min kära vän D över.
Jag såg inte när bilen kom, så helt plötsligt kliver han in genom dörren.
Men hallå!!!
Hur kom du hit?
Då har han kommit en kvart tidigare och skottat klart min uppfart som jag inte kunnat för min rygg.
Det kallar jag goda vänner =)



Soc Ringde igår och ville bekräfta tiden, men jag kunde inte göra de då jag inte pratat med Per ännu.
Han lät lite halvputt, men jag har rätt att ta med vem jag vill som stöd på min sida.
Så idag, för bara en kvart sedan ringde Per och vi pratade lite.
Han Tog namn och nummer och skulle styra upp en tid.
Sen ska jag, mamma och Per träffas innan mötet bara för att gå igenom lite vad vi vill ha sagt.
Det ska bli så skönt och jag hoppas verkligen inte polisen som anmälde mig backar bara för vi har en annan tid och att jag kommer ha med mig en person från autismcentret hehehe.



Idag känns det bättre.
Hade en riktigt dålig dag igår...
Men så är det, det går upp och det går ner, så de va skönt att få lite kaffesällskap igår.



Jag va ju tvungen att ta kort på frukostmackan jag fick av Kevin, laddade upp den först nu, men så här såg den ut med ost, leverpastej, senap, kaviar, smörgåsgurka, vindruvor och vitlöksås



Så inge mer såndana mackor denna vecka...
Hehehe

Pratade med mamma nu på morgonen och han har haft 7 st stoooooora, dvs Grand mal anfall under natten/ morgonen...
Nedrans väder, kan de inte bara hålla sig?!?!?!
Så fort det ändras blir han sämre...
Önskar jag kunde ta de åt honom.

Men men...



Idag ska jag åka till min älskling och vara där över helgen.
Han har varit utomlands med sina barn och har äntligen kommit hem...
Galet att man kan sakna ngn så otroligt mycket även fast vi inte har träffats så länge...

Hoppas alla får en lika underbar helg som jag kommer få =)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: asiankitten

HAHAH vilka frukostmackor!!! =D

2010-02-01 @ 20:42:00
URL: http://www.asiankitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0