Ibland...

...tar livet helt oväntade vändningar.
Man tror att man är påväg åt ett håll, men så helt plötsligt inser man att ett enda beslut vänder heeeela livet.
Det har de gjort för mig och jag är jätteglad att jag tagit de beslutet =)

Berörda vet precis vad jag menar och jag har alla bakom mig i mina beslut och det känns så otroligt bra.
Som jag skrev igår... 2010 är året då allt kommer att vända till de bättre, för de ska jag se till.
Ingen annan än jag kan se till att det blir så.
Men när man går i sin lilla bubbla så tänker man inte, utan man bara tuffar på, till de knackar på dörren och förändringen står där.
Sen är det upp till mig om jag vill fortsätta i de gamla och ha de så som det är, eller om jag väljer att ta till mig och se till att de blir bättre.

Jag vet många som går omkring och klagar på sina liv, men vad gör dom för att förbättra det?
Absolut ingenting...
Om du har tråkigt så är det bara du och ingen annan som kan ta tag i det och hitta på något som du tycker är kul, eller hur!!!

Om du inte trivs i en situation så är det ju bara du som vet det och kan göra något åt det!!!

Och det är precis det jag har gjort och kommer fortsätta göra =)

I dag när jag gick upp så va jag såååå taggad och håller precis nu på att ordna upp mitt liv.
Det känns sååååå bra.



Kevin har varit på kanon humör idag.
Varit i skolan och det är så roligt för det går bara frammåt för honom.
Han är superduktig.
Hans lärare har hittat ett sätt att jobba med honom där han blir så triggad att fortsätta och ribban ligger precis lagom.
Han känner att han lär sig saker och delmålen är inte för krävande utan det är saker han klarar av så han får känna att han faktiskt kan.
Uuuuuunderbart.



Både jag och Kevin har ju varit dundersjuka!!!!
Och NEJ inte svininfluensan utan en helt vanlig vinterinfluensa, men nu är vi båda piggare och kryare.
Vi pallar tom att äta ordentligt nu =)
Vi har levt på te och liiiiite mat i över en vecka nu, men igår va första dagen som Kevin åt kanon...
Och idag står Ravioli högst på listan...
Inte för min del dock, jag tål ju inte skiten, jävla gluten och laktos intolerant som man är :-P

Såååå mina kära vänner och alla jag inte känner
Ha en underbar Tisdagskväll så hörs vi :-)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Christian

Är så glad för dig att du börja få ordning på ditt liv! Det gör mig glad!

Kul att kevin verkar funka i skolan och tycker det e kul att lära sig oxxå! Tror på dig det vet du! Så var ego nu och tänk på dig själv! KRAM C

2010-01-13 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0