Utmärkelse till lilla mig =))

Jag har fått en fin utmärkelse av söta rara Nicole.
Jag är en kreativ bloggare och hennes motivation är:

 -En underbar tjej som är den starkaste människan jag vet och hon är kreativ i sin uppfostran på sin autistiska son.



Utmärkelsen går ut på följande:

1. Kopiera utmärkelsen till din blogg
2. Länka till den person som givit dig utmärkelsen
3. Berätta sju intressanta fakta om dig själv - det är här man måste börja tänka till...
4. Ge bort utmärkelsen till sju stycken, och tala om det för dem.


Mina sju fakta...

När jag gick i lekis va min största Idol Olof Palme och mitt drömjobb va att bli tv- hallåa i SVT.
 Jag blev alldeles förtvivlad när Palme blev mördad, det va knappt att min mamma vågade berätta de för mig.


Ena veckan är jag på gränsen till pedantisk, då ska alla kläder ligga i färgordning i garderoben, kryddburkarna ska stå med exakt samma avstånd etc. Veckan efter hittar man ingenting i min garderob för att allt bara ligger huller om buller och då blir jag skitförbannad och får börja om.


Vill gärna att saker och ting ska hända på en gång när jag väl bestämt mig, gärna igår...


Jag är utbildad ekonomi assistent, pilates- core & spinning instruktör, Massör, kostrådgivare och nästan färdig med USK:a utbildningen...


När jag va 12 år bestämde jag mig för att flytta med min pappa till Portugal och gick i skolan där.
Lärde mig prata och skriva flytande portugisiska, men hade så stor hemlängtan efter drygt ett år och flyttade hem till Sverige igen.


Är alldeles för snäll och lär mig ALDRIG, har väldans svårt för att säga nej...


Jag älskar att köra bil. När jag hade fått mitt körkort och köpt en bil bodde jag praktiskt taget i bilen. Spelade och spelar ingen roll om jag inte hade ngn speciell destination utan jag bara åkte och kan fortfarande bara åka omkring bara för att rensa tankarna.


Dom jag har valt att nominera är:

Marika´s blogg- Kreativ i allt hon gör, skriver, tänker...

Tisa-Highrollers- Underbara tankar & reflektioner...

Asiankitten- om det ljusa i livet, matlagning, bakning, träning, pyssel, nyttigheter och onyttigheter.

Emma.P´s- En ung kreativ mamma i vardagen.

Lillstrumpa- Alltid fina kreationer till såväl vinterdekorationer som sommarfint på balkongen.


Kommentarer
Postat av: joline

tack för att du tyckter att mina bilder var fina=) dina bilder är oxå fina :)



kram kram

2010-02-25 @ 07:49:13
URL: http://jolinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0