Vad de händer mycket...

Trodde typ inte att jag bloggat på en månad, men så var det ju inte, bara dryga 2 veckor.
Men det har hänt grejer för hela året...

Jag bestämde mig för att Kevin iaf skulle få en katt =)
Det har ju visat sig att jag tål rasen Cornish Rex.
Underbara Jörgen har ju en sån och jag har inte reagerat nånting...
Kan ju iofs reagera på denna, men de tar jag för Kevin är ÖVERLYCKLIG...



Lilla "Bea" som hon ska heta, hon är döpt efter bearnaisesås.
Eftersom Kevin älskar de tyckte han de va ett bra namn =D


Så imorgon Måndag kommer hon äntligen hem.



Påsken har varit relativt lugn...

En av mina vänner gick bort... lite jobbigt.
Vi umgicks inte så mycket i början när jag lärde känna henne, men sen bara klack de till och vi fick en sån himla bra kontakt och pratade mycket och länge...
Saknar dig redan...

R.I.P Sara. S





Härom veckan fick jag ett litet ryck och tänkte jag skulle bygga en som jag kallar de " Halvvägg "
Hade grejer hemma och satte igång.
Kevin tyckde de va jättejul så han hjälpte mig med det mesta..

     

 Fattas lite, men är nöjd med det vi gjort hittills =))



Kevin ska äntligen få börja på korttidshem =)
Invänjningen skulle börjat Måndag förra veckan.
Men det blev ett litet missförstånd så vi kör på nu istället.
Så imorgon ska han va där en timme med sin assistent till att börja med sen rullar det på.

Han va lite besviken att det inte va varken Judo eller innebandy på påsklovet, så han va ju överlycklig när de va dax igen.
Judon gick kanon...



Hjälper lilleman med att knyta bältet =))

Innebandyn började bra, men slutade på akuten med spricka i knogen, under pekfingret på vä hand som tur var...




Kevin fick va målis men fick ett EP anfall som inte gick så bra...






Gipsa och fixera hela handen =(




Så nu blir det 3 veckor utan varken bandy eller judo =(

Det är himla tur vi hämtar hem Bea imorgon, annars hade nog Kevin blivit rabiat...hehehe


Nu orkar jag inte skriva mer idag.

Ha de bäst alla underbara så hörs vi.


Puss å kram... still love u though



Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det har verkligen hänt mycket hos er. Både roligt och tråkigt...

Lycka till med katten! :) Det kom ju verkligen lägligt nu när armen är gipsad. Hoppas det läker fint och han snart kan börja med sina sporter igen!

Kram Nina!

2010-04-19 @ 06:50:40
URL: http://nina-livetistort.blogspot.com
Postat av: Veronica S

Hon & hennes skratt kommer att saknas i lång tid framöver. Kram, lillasystern

2010-04-19 @ 12:08:37
Postat av: Tess

GULLEGULLE GULL.. Jag ska krama kisse :D

2010-04-20 @ 10:53:00
URL: http://rosenrosa.blogg.se/
Postat av: Zandra

Veronika--> Ja, hon har satt spår i mig som alltid finns kvar.

Underara söta rara Sara <3

2010-04-20 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0