Schwiiiing


Usch vad jag är slö på att blogga nu...
Har iofs inte hänt mer än vanligt.

Kevin har varit superduktig med sin gipsade arm, även om han är riktigt trött på de så är han superduktig.
Han räknar ner varje dag.

Han har haft ganska mycket EP anfall nu sista tiden, men tack och lov så har vi en inbokad tid hos hans läkare nu nästa vecka.



Han är superduktig med Bea =)
Kollar att hon har färskt vatten & mat varje dag, hjälper till att tömma lådan, och leker med henne tills hon blir alldeles slut och somnar.

Det är så himla mysigt på kvällarna när hon kommer och kryper ner under täcket och gosar in sig mellan bena på en hihihi...

Har tagit lite nya bilder som jag ska lägga upp, men uppladdningen strular så de kommer =)



Snart är det dax...
Dax att säga bye bye...

Jag är så himla glad, för jag får göra det genom att framföra 2 låtar.
Hon tyckte alltid att jag hade en vacker röst och kunde inte fatta att jag inte satsade på sången =)
Men hon förstod ju varför jag inte kunde, pga av Lilleman <3

Så just nu sitter jag med musiken i bakgrunden och tränar in texten så jag ska kunna den klockrent...
Dom påminner verkligen om dig =)



Kevin ville åka till sin mommo redan idag.
Så han ringde henne på fm och bestämde att han skulle åka dit.
Det va elt ok för mamma, och eftersom han inte har skola på Fredagar så gör det ju inget.

Själv ska jag hämta en bäddsoffa imorgon och köra min ena säng upp till S & L =)
Snälla rara C låter oss låna bussen så att vi slipper hyra en...

Han får lite massage i utbyte...



Nu ska jag försöka få in bilderna så jag kan lägga upp dom ;-)

Puss & Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0