Upp och ner...

...som en berg och dalbana...
Så går mina känslor just nu.
Ena sekunden superglad, nästa sekund sitter gråten i halsen och jag kan knappt stoppa tårarna.

Känns som att livet står stilla samtidigt som det bara swoschar förbi i rekord fart.

Blir så jäkla arg...
Jag har väntat på att få såna picto bilder ( bilder som hjälpmedel för Kevin ) så att vi ska kunna göra dags scheman... Autism centret säger hela tiden att de e påväg, jag beställde själv från nätet för typ 2 månader sen och dom har heller inte kommit...
Detta förstör hela planeringen då dessa scheman är grundstenen till all träning och allt vi ska göra med kevin...

Om någon vet var man kan ladda ner dessa bilder antingen gratis eller betala för dem så får ni gärna tipsa mig, för nu måste vi få igång ett schema som Kevin och Joon kan följa så det blir ordning på torpet!!!
Kevin måste aktiveras och det verkar som de inte kommer bli så förens det finns ett bildligt schema att följa.



Det är så skönt att jag har kunnat jobba lite, få komma iväg och tänka på helt andra saker.
Jag vill börja jobba deltid, men när jag jobbar x-tra såhär så blir jag så slut så jag orkar inte röra ett finger när jag kommer hem...
De betyder att allt i hemmet mitt blir åsidosatt... typ tvätten... städa... pallar inte, har inte energi kvar.
Då börjar jag fundera på hur de skulle se ut här hemma om jag skulle jobba varje dag hela tiden!!!
Katastrof...

Nä, nu ska jag faktiskt ta och tvätta och städa så de blir lite ordning här :)

Puss o kram o trevlig helg om jag inte skriver mer denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Här verkade de ha en del sådant och inte allt för dyrt det jag såg.

http://www.pictogram.se/produkter/

2009-10-09 @ 10:38:55
Postat av: Zandra

Tack, ska kolla där =)

2009-10-09 @ 10:43:28
Postat av: Per J

Ska jag ringa å sätta fart på någon ???? hör av dig om du behöver ngt

2009-10-10 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0