Sovmedicinen funkar inte

...och de e skit jobbigt.
Nu har man börjat vänja sig vid att Kevin somnar tidigt, och då börjar hans kropp vänja sig vid medicinen, så nu somnar han inte igen =(
Blir galen, för jag e ju skit trött och vill sova...

Häromdan va en jobbig dag.
Kevin va hel speedad hela dan, lyssnade inte på ett ord jag sa, han sprang omkring och slog ner saker, kastade omkring massa grejer.
Sen kom hans kompisar, men dom fick inte komma in om inte Kevin städade sitt rum...
Först bbörjade han bråka jätte mycket, men jag gav mig inte, så efter många om och men så gick han in och började städa =)
Tillslut va han klar och fick släppa in sina kompisar.

Jag gick omkring och småpulade hela kvällen.

Jobbar lite x-tra nu på C´s jobb, de e skönt att komma ut lite och göra lite andra saker, annars e jag ju bara hemma och städar i stort sett...

De sista dagarna har Kevin sugit musten ur mig, så jag har inte ens haft ork att sitta ner framför datorn och skriva...
Han har försökt slå mig, men jag har lyckats avstyra de.
Han kan komma fram till mig och säga; Mamma, kom inte nära mig för jag vill inte göra illa dig.
Nä men gör inte de då säger jag...
men jag är farlig, du måste hålla dig borta från mig ett tag, sen går han in i sitt rum och stänger dörren, stannar där inne för sig själv ett tag och kollar på tv.



Igår kom iaf min bror K ned sin familj.
Vi käkade middag och hade super mysigt.
Sen senare på kvällen så körde jag och Kevin hem dom.

Kevin var ganska bråkig i bilen, så jag slutade prata med honom, och det funkade precis lika bra som de gjorde förut =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är alltid välkommen hit upp när du vill ha lite paus från vardagen!

2009-10-03 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0