Hohojaja...

Idag har jag jobbat =)
Kevin va med mig och va jätte duktig.

Igår frågade han mig om han verkligen måste bo med mig...
De va inte så att han inte älskar mig, men han klarar inte av att bo med mig längre.

När vi bodde i nacka så fick vi beviljat sånt avlastnings boende en helg i månaden som vi va och hälsade på, men hann aldrig börja på eftersom vi flyttade från kommunen.
Nu frågade Kevin om han inte kunde få bo där ibland.

Jag vet att han börjar känna av ganska mycket att han inte är som dom andra barnen på gatan.
Det är ganska jobbigt för honom, för barnen får inte leka med honom för sina föräldrar.
En del barn får komma hit och leka här om det är en vuxen med...

Jag blir både arg och ledsen, samtidigt som jag förstår, för Kevin är ju impulsstyrd och kan gör lite halv farliga saker som kan få följder som man egentligen inte ens vill tänka på.

Barnen som kommer hit frågar ganska mycket om Kevin och berättar att dom ibland blir lite rädd för honom.
Jag förklarar för dom och berättar om Kevin, så dom känner sig lugna när jag är med.
Dom säger att dom tycker om honom jätte mycket och gärna vill fortsätta leka med honom =))


Idag ska Kevin och Joon gå på bio.
Dom ska se en film som e från 15 år, Kevin får ju se dom i vuxet sällskap så han är jätte stolt.

Dock så höll det inte på att bli ngn bio då han har varit helt näst intill omöjlig hela eftermiddagen.
Men de lyckades vi styra upp.

Nu ska jag åka till A & T och äta middag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas ni hade en najs kväll !!! KRAM på er.

2009-10-08 @ 06:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0