Hjärtklappning...

Usch...
Nu är jag trött på att ha feber.
Man blir så lätt sjuk när man har stor psykisk press på sig!!!

Så fort jag gör minsta anstiftan på att hetsa upp mig över diverse saker så känner jag hjärtat dundra på...

Kevin vägrar lyssna och gör allt för att jäklas.
Han sparkar mig, kastar saker, har ner grejer på golvet etc.

Här om dan pajjade ena köksluckan för att han smällde upp den för hundra nittiotolfte gången.
Så nu va de bara att ta ner den.
Hur jag ska lyckas få dit den igen får bli ett senare problem.

Han viftar med sina grejer och har ingen större koll på var eller vad han slår i.
Han ropar och skriker och är uppe i 190 heeeeela tiden.

Jag hoppas att det är pga socker, så jag ska dra ner på allt socker så han inte får dom som jag kallar de " sugar rush ".
Kanske de hjälper...vi får se.



Nästa vecka ska jag åka upp till BUP Ektorp och prata med dom ang mellanvården...
Under alla år som Kevin har varit dålig har jag fått bråka så mycket med kommuner, läkare, försäkringskassa etc, jag har fått försvara mig, försöka överbevisa saker trots buntar av diverse läkarintyg och jag orkar f-n inte med en grej till.
Har försökt få tid på mellanvården ett x antal månader nu, men det enda som händer är att jag blir runt skickad, får miljarder olika namn, jag får som vanligt helt olika direktiv om vad som gäller och inte gäller och är helt ärligt så jäkla trött på de...
Så nu åker jag dit och tänker inte gå därifrån förens jag får hjälp!!!!!



Han va så besviken och ledsen igår...
Han skulle på bio med Joon och se en film från 15.
Jag trodde att han fick se dom i vuxet sällskap eftersom han snart är 14.
Han har ju varti på 15 års filmer förut utan problem, men inte igår...
Då blev dom stoppade, Joon försökte prata med dom men dom gav sig inte...
Så Kevin va helt förstörd, jag hörde hur han satt och grät i bakgrunden när Joon ringde mig...stackarn...
men då kom vi överens om att han skulle få hyra film istället och ha bio hemma =)
Då blev han ganska glad igen.
Så jag överraskade honom med att städa hela rummet tills han kom hem =)

Nu sitter jag här, har fått lilleman i säng, han ligger o kollar på film och jag ska snart gå in och titta lite med honom. Natt på Museet 2 =)

Puss & Kram alla underbara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0