Jahapp

Aaaaa...nu har de gått så där långt igen sen jag skrev ngt sist...
Som dom senaste 2-3 veckorna har varit går faktiskt inte att beskriva med ord.
Man måste nästan vara med för att förstå...

Kevin har varit extrem... sen har mamma dessutom varit sjuk så förra helgen hade jag älsklingen hemma.
När man är van att få ladda batterierna en gång i veckan så blir det otroligt tungt att inte få göra det.
Kevin har varit på mig hela tiden, varit aggressiv.
Hans impulsivitet har varit otrolig.
Plus att han har varit uppe i varv hela dygnet.
Han har inte kunnat slappna av, han har inte kunnat sitta still, hela tiden måste det hända ngt, han måste låta så mycket som möjligt hela tiden.

Det är ganska intressant oxå med tanke på att dom sa förut att alla hans diagnoser är toppat av ADHD!!!!!
Men sen vet jag även att alla dessa diagnoser går hand i hand....

Mamma va så snäll och tog Kevin tidigare.
Och jag sov i nästan 2 dygn...
Sen va jag så slut att jag inte pallade göra så mycket mer.
Så den här helgen har varit lugn...

Nu hoppas jag att jag orkar skriva lite mer ofta igen så de slipper bli så hafsigt =)


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är en otroligt stark kvinna, glöm ALDRIG det!!!

2009-10-19 @ 12:25:16
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Anonym

ja håller med kram ingela

2009-10-19 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0