Ny vecka igen...

Jag fattar inte vart tiden tar vägen (?)(?)(?)
Nu har Kevin kommit hem idag efter att ha varit hos sin mormor hela helgen.

Jag låg och vilade när han och Joon kom.
Jag öppnade ögonen och Kevin ställer sig framför mig, blinkar med ögat och ger en puss i luften.
Hej mamma, e du sjuk?
Ja, jag e lite febrig svarar jag, då kommer han fram och lägger handen på pannan och ger mig en puss...

Den här helgen har varit såååå underbar.
Jag har suttit och pratat med S som jag inte haft tillfälle att göraa tidigare.
Vi har skrattat såå mycket och det som va så kul va att det hon jobbat med tidigare är just barn med samma diagnos som Kevin.

Jag frågade massor och har faktiskt lärt mig en hel del.
Det är så skönt att hitta någon att prata med som faktiskt vet precis vad de handlar om.
Att få tips av någon som kan ge det på rätt sätt, och någon som inte dömer mig om jag tycker det är jobbigt ibland =))

Så Tack S, du har öppnat mina ögon ytterligare...

Kevin har haft 2 tjejkompisar här hela eftermiddagen.
Dom har lekt och spelat spel =)
Jag blir så glad när Kevin har sina kompisar här, dom som inte dömer honom utan tycker om att vara med honom för den han är.
Dom är inte rädd för honom och dom kommer och frågar mig om dom undrar över ngt.

Många är ju rädd för Kevin eftersom han är utåtagerande, dvs han är aggressiv och slåss etc, och jag förstår att man kan bli rädd..
Tom jag är ju det ibland när han är alldeles svart i ögonen och står med ngt i handen som han lätt skulle kunna skada mig med...

Har ju inte varit upp på BUP eftersom jag varit dålig =(
Men nu ska jag förhoppningsvis hålla mig frisk...

Om jag e feberfri imorgon ska jag åka och träna =)

Puss, puss alla söta rara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0