Nu e de dax...

...att skriva lite igen...
Jag vet, jag har varit usel på att uppdatera, men jag lider av en huvudvärk som heter hortons http://sv.wikipedia.org/wiki/Hortons_huvudv%C3%A4rk och är mycket besvärlig så jag har inte pallat.

Men nu håller de på att lugna sig så nu känns de bättre.

Kevin har byggt en koja här i vardagsrummet och ligger redan och sover, han har inte heller varit så pigg.
Han e lite ledsen då hans bästa vän A nu har flyttat till sin pappa i Skogås...
Det tog ganska hårt på honom.

Sen att jag har berättat att vi måste sälja huset har ju inte gjort saken bättre direkt.
Han vill så gärna bo kvar, och jag har försökt förklara för honom, men så e de ju den biten med muntlig information...
Vi får helt enkelt göra de bästa.

Kevin är inne i en spn jobbig period.
Han är besatt av pengar.
Det är pengar hit och pengar dit, han rotar igenom alla mina kläder, väskor, byxor...ja alla ställen där han kan tänka sig att jag har pengar...

Han sitter och gråter ibland för att han vill söka jobb och tjäna pengar.
Han brukar få massa uppgifter utav mig som att tömma diskmaskin, gå ut med sopor etc för att tjäna lite extra utöver sin veckopeng.
Men det är inget riktigt jobb säger han.
Och det är de ju inte, men han förstår inte när jag försöker förklara att han är för ung och måste gå i skolan först...
Det enda han säger då är: JAG HATAR SKOLAN... så drämmer han igen sin dörr och sitter och gråter.

Jag blir så glad när det kommer fram människor och berättar att de läser min blogg...
När jag började skriva så var det för att få ur mig allt, och det hjälper, men det är så skönt att höra av både vänner och bekanta att min blogg har hjälpt dom att förstå min situation bättre.

Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0