Kevin....

...kommer en vacker dag att ge mig en hjärtattack...
Han får mig att vilja slita av mig håret och bara ta mitt pick och pack och dra, likväl som han får mig att må så fruktansvärt bra och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.

Idag när vi skulle äta middag så ville han äta i sitt rum.
Nej sa jag, vi sitter vid matbordet och äter tillsammans. Då var han en millisekund fråna att kasta sin tallrik med soppa i ansiktet på mig.
Jag skrek och han skrek och sen pratade vi och hade en supermysig middag.

Kännde hur mitt hjärta rusade upp i 190 och hjärtklappningen va ett faktum...

När vi nästan ätit klart kom hans kompis/ flickvän och hon satt med oss till vi ätit klart.
Så när vi va klara va de dax för konsert igen =)
Dom är så härliga dessa 2 ungar när dom sjunger ihop.
Ni ser de här:

Kevin & Amanda

Nu sitter jag och försöker få min puls att gå ner innan nästa fajt när Kevin ska bada och göra sig klar för sängen =)



Jag gjorde i ordning badet för att Kevin skulle bada =)
Sa åt honom att klä av sig och hoppa i badet...
Mmm, hoppade i gjorde han, men utan att ta av sig kläderna först...



Han är nu nybadad med ett nystädat rum som vi hjälptes åt att städa.
Ligger och tittar på film innan han ska sova =)

Jag själv ska ta det lugnt framför tv´n med en kopp the och mackor.

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0