I Måndags...

..va jag på möte i skolan och det var så otroligt skönt =)
Vi fick så mycket sagt och gjort på kort tid så det var ett super effektivt möte.

Kevin har ju nu börjat att få vara i skolan igen.
Men för att undvika ångest och jobbiga situationer så får Kevin komma till skolan på eftermiddagen då dom andra slutar och ha lektion.
Det har gått så bra att han tom VILL gå till skolan självmant, tidigare =))

Så nu är nästa steg att han ska försöka ha lektion tillsammans med EN annan elev 30 min av den timmen han är i skolan.
Och så småningom kunna utöka både tiden och antal elever.

Idag pratade dom även med Kevin ang att komma till skolan och äta lunch.
Eftersom dom nu äter i högstadiets matsal så tyckte Kevin att de skulle bli kul.
Han är ju själv på högstadiet, 7:e klass...helt galet
Var tog tiden vägen?

Han är riktigt stor nu, lika lång som mig sånär som på nån cm bara.
Tidigare hade ju jag tänkt att han skulle få börja med fighting eller boxning...
Men efter helgens samtal med en av de mest underbara människor jag känner så ändrade jag mig.

Han ställde mig frågan om det verkligen är så smart att Kevin ska lära sig HUR man slåss, med tanke på att han redan är utåtagerande...
Det skulle ju innebära att vid en sån blackout han får så skulle han golva mig, knocka mig medvetslös på en hundradels sekund...

Såååå...vi lämnar den tanken.
Däremot så tipsade han om t ex brottning... de e ju inte riktigt samma...eller???

Ja, ja... Nu är han verkligen som en kille i 6-års trotsen...
Vanliga barn kommer ju ur den perioden. Men Kevin har ju varit där ett X antal år nu...

Mina vänner frågar om jag vill ha ett till barn nu... Nä, de vill jag inte...inte som det är just nu.
Det skulle jag aldrig orka, med tanke på att kevin varit "liten" i så många år så är det sista jag behöver just idag en till liten bebis...

Men visst...nån dag kanske...

Jag har fått så fina naglar idag.
Va hos min kära väninna Nicole som är super duper duktig.
Klicka på länken och gå in under kategorin Naglar =)



Ha de bäst så länge.

Puss, puss & kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack söt!!!

Iiiiiiingen kan babbla som viiiiiiiiiii fniss

2009-11-25 @ 22:29:27
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0