Fredag igen!!!

Och det va verkligen i grevens tid!!!
Kevin har varit super speedad Heeeeela veckan!!!
Jag har inte klarat av att varva ner på kvällen, så när jag äntligen lyckats somna har klockan allt som oftast varit antingen närmare 05:00, eller strax efter...

Det gör ju att man har sovit typ halva dagen.
Nu har jag dock tvingat mig själv att gå upp tidigt, trots att jag nästan svimmat, så nu kanske dygnet vänds tillbaka =))

Kevin och jag julpyntade igår.
När julen kommer blir han ännu mer speedad, men hellre de än som det varit förr om åren =(
Förra julen va FÖRSTA julen som han verkligen kunde njuta av helt och fullt och va med och hade kul.
Tidigare har det nästan bara varit jobbigt för honom...

Så den här julen ser jag verkligen fram emot <3

Kevin skulle plocka upp ALLT på en gång och vi skulle göra allting samtidigt, han sprang runt och ställde tomtar överallt, tog fram alla ljusstakar och skulle tända dom innan vi satt ut dom och han skulle ställa ut allt innan vi fått bort lite, så tillslut hade jag så hög puls att jag fick bryta allt, tvinga honom att sitta ner med mig och kolla lite på en film...men hur ellerhur så va de supermysigt, och slutresultatet ser ni här:

        

Kevins rum är inte klart än, så bilder kommer nästa vecka =))


Ha de så bra så länge...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0