Fredag 13:e

Den brukar vara fylld med otur för alla, men jag har, peppar, peppar, nästan alltid haft tur...
13 är mitt lyckonummer =))
Så det ska bli spännande att se vad den här dagen har att erbjuda.

Igår va Kevin nästintill omöjlig på eftermiddagen.
Han skulle inte äta, han skulle inte sova han skulle rymma och aldrig mer komma tillbaks.

När han hade lugnat ner sig så satt vi ner och pratade lite.
Då säger han alldeles lugnt och stilla:
Mamma, förstår inte du att jag inte kan bo med dig!!!
Vad svarar man på sånt liksom...
Jag frågade varför och han sa bara att de går inte, jag måste flytta...



Dom andra Barnen i hans närhet har börjat bli rädd för honom eftersom han är utåtagerande.
Det märker ju Kevin utav och har börjat fatta att han inte är som alla andra.
Vi har pratat om det och jag försöker förklara varför dom är rädda.
Han förstår ju inte riktigt, så blir han först jätte arg, sen blir han sååååå ledsen, för han vill ju inte göra någon illa, han blir så ledsen att han bara gråter ibland och är så tröstlös...

Det gör så fruktansvärt ont att se honom så ledsen och uppriven.
Att veta att andra barn är rädda för honom, och med all rätt, han är lång, stor och otroligt stark och får en blick som är alldeles svart och intensiv, så visst förstår jag att andra är rädd för honom.

Men det som gör mest ont för min del, är att vissa barn inte får leka med Kevin för att han är farlig enligt deras föräldrar... och dom har inte ens mod att komma och prata med mig när det är något dom undrar över, utan går bara och snackar en massa jävla skit till alla andra i grannskapet som jag får höra på omvägar...

Vuxna människor(?)(?)(?)



Igår kväll blev det iaf Mc Donalds till middag för jag hade legat hela dagen med min hortons och orkade inte laga mat =/
Det blev ju inte Kevin speciellt ledsen över.
Däremot blev kvällen förstörd när dom missat att lägga i en av dip såserna...
Han skulle ha ett visst antal och fick en mindre.
Tack och lov så lyckades jag övertala honom om att vi skulle fixa en extra nästa gång.
Om jag glömmer de gör inget, för det komme rhan påminna mig om.

Jag har en vän som lovade honom en likadan ring som han har för c:a 1 1/2 månad sen.
Kevin frågar var och varannan dag om den ringen, så han måste hålla sitt löfte...
Annars har han problem hehehe

Nu ska jag ta det lite lugnt och vila mig, Kevin har åkt till Mormor över helgen.
Hoppas ni alla får en underbar helg.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0