Ny vecka, nya tag =)

Den här veckan har flytit på mycket bra.
Jag har haft några småsvackor....
men tack vare mina underbara vänner och syster så är jag tillbaks, mår underbart bra och känner mig bara glad och lycklig.

Kevins "låtsas" Morfar har kommit hit och hälsa på från Kungshamn, Smögen.
Han kom i veckan, och Kevin visste ju att han skulle komma på Fredag, men då kom han hit redan på Onsdag.

Han har gått som på nålar heeeeela veckan.
I Onsdags så åkte vi till min underbara vän J.
Kevin lekte med hennes dotter och bonus son och det gick långt över förväntan bra.
Hela dagen gick han och funderade på när de va fredag.
Det va planerat att vi skulle äta middag där och sedan åka hem.
Då kom Kevin springade till J och fråga helt spontant om han fick sova där =)
Ja, det fick han för henne, men blev tillsagt att fråga mamma.
Såklart han fick de...

Senare på kvällen kom det en annan underbar vän =))
Vi hade verkligen jättekul hela kvällen, och han sov oxå kvar.

På Torsdag åkte jag, Kevin och J´s dotter hem till mig för att Mommo & Moffa skulle komma o hämta Kevin.
Mommo hade sagt att hon skulle ha med sig en överraskning...

När han klev in här hemma stod Kevin & F och spelade Wii Sports, när Kevin såg Moffa så sprack hans ansikte upp i ett leende så stort att jag trodde han skulle spricka.
Så nu har Kevin varit med moffa heeeeela helgen.

Jag själv har som vanligt haft en underbar helg med mina underbara vänner =)
Är alltid så lycklig när jag har fått umgås med dom...

Idag när Kevin kom hem så hade han köpt pizza och nya playmobil gubbar.
Vi satte oss o käka, och sedan va de dax att leka med playmobil =)

Efter de så satt vi o kolla lite på tv, pratade lite om helgen och han va bara på såååå bra humör...Lovely

Sedan va de dax att ta mediciner och hoppa ner i sängen.
Då la vi oss o kolla på Anki & Pytte, och sen somnade han.

Så just nu sitter jag och gör absolut ingenting förutom att skriva och drömmer mig bort <3

Puss & Kram
Ha en underbar vecka =))

Kommentarer
Postat av: Marika

Att drömma sig bort kan vara så härligt ibland.. Som terapi! :) Kramar

2009-05-26 @ 23:04:15
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0