Hmmmm....

Jag har haft sån torka på att skriva, plus att jag inte har mått så jäkla bra!!!
Det har verkligen varit jätte jobbigt...
Berg och dal bana... Från timme till timme nästan =(

Men nu mår jag så jäkla bra.

Vi har ju varit otaliga gånger på autismcentret.
Vi har kommit igång med Kevins Träning, inte 100%, men vi är på god väg.

Det sköna är att man märker att kevin svarar bra på dessa metoder, så jag bara längtar tills vi kan komma igång ordentligt.
Det som gör att vi inte kunnat köra igång till 100% är att det fattas lite pedagogiskt material, såsom bilder etc.
Men de skulle dom skicka till oss så vi borde få de i veckan =)

Kevin är inte riktigt lika aggresiv mot mig.
Det kommer, men dock inte lika ofta.

Vi ska införa ett poängsystem till Kevin =)
Och det tror jag kommer fungera jätte bra.

Så just nu ser jag väldigt ljust på den närmsta tiden...
Känns helt plötsligt hoppfullt igen, nu när man har fått hjälp med olika metoder att hantera situationer...



I helgen har jag varit på Kryssning med min syster, s & J =)
Raw Comedy Cruise... de va såååå roligt och de behövdes verkligen.
Jag har skrattat så jag höll på att dö, kissa på mig och storkna på en o samma gång =)
Det va bara de att de saknades några personer på kryssningen, då hade den varit fulländad, men dom fick jag ju se igen på Lördagen =)

Det är konstigt hur man kan känna sån otroligt stor saknad efter någon...
Man blir som tom i hela kroppen =(
Men så fort man bara får prata med dom så känns det genast bättre =)

Nu längtar jag tills helgen kommer =)
Eller Onsdag till att börja med ; )

Puss & Kram
Älskar alla er underbara människor som finns där för mig i vått och torrt....

Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Tisa

Det var verkligen skitroligt på kryssen.



Bakom molnen lyser alltid solen, hjärtat mitt.

Love you <3

Puss & Kärlek

2009-05-19 @ 00:06:37
URL: http://highrollers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0