Äntligen värme =)

Tiden bara flyger iväg ibland...
Men just för tillfället så är det för att just nu så känns det som att vi har kommit in i en superbra period.

Kevin har varit lite lugnare, han har inte slagit mig lika mycket som han brukar...
Plus att hans "moffa" har varit här i 1 vecka så Kevin har fått vara med honom ganska mycket.

Han är så rolig...
Min mamma fyllde år härom dan.
Kevin va ju där hos mommo med sin moffa.
Jag och syster min ville ju naturligtvis gratta mamma på sin dag så vi köpte blommor och åkte upp till henne för att fika lite.
Kevin blev jätte jätte arg.
Varför skulle vi komma och störa? Han va ju faktiskt med sin moffa!!!
Det spelade som ingen roll att mamma fyllde år, för han skulle minsan ha sin moffa ifred.
Vi stannade inte så länge med tanke på hur läget va...

Äter pizza

Kevin ringde mig i fredags och var jättebesviken på att hans moffa var tvungen att åka hem...
Han tyckte de va mitt fel.
Jag försökte förklara att han oxå har massa saker att ta hand om hemma.
Men det spelade ingen roll vad jag sa...



Min helg har varit alldeles älsklingsfull och underbar.
Har spenderat den med underbara människor som får mig att må sååå bra.
Sen förgyller vissa min tillvaro mer än andra <3 fullkomligt älsklingsfullt.

Så idag är det Morsdag...
Min dag och alla andra underbara mammors dag =)

Min son ringer till mig från sin mommo och säger: Grattis på morsdag min älskling, jag älskar dig.
Wow... det är så underbart att få höra honom så glad med tanke på hur de kan vara.
Och det är dom stunderna som gör att man orkar fortsätta, för allt annat bara försvinner precis som om det aldrig hänt!!

Kevin vet att jag inte kan äta vanlig glass då jag är laktosintolerant, så han sa att han skulle köpa med en tårta som bara han fick äta, men han skulle även köpa glass till mig så att vi kunde fika eftersom vi måste fira mig idag =)

Sen har vi bara haft en supermys söndag tillsammans.
Nu sover han gott för natten och de kommer jag oxå göra snart.

Ha en underbar ny vecka.

Älskar er mina vänner...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0