Underbart & jobbigt

Igår va de en sån dag som va minst lika underbar som den va jobbig.
Både jag och Kevin sov länge.

Jag vaknade före honom, gick upp o tog mitt morgonkaffe i vanlig ordning.
Sedan satte jag mig och skulle dricka, då kom lilleman upp med ett leende på läpparna.
De händer inte ofta ska ni veta, så mitt hjärta nästan spricker när han kommer fram och kramar mig...
Sitter samtidigt i telefon med min underbara Miss- J som varit hemma hela veckan, så vi bestämde att vi skulle åka dit o fika =)

Kevin tyckte de va en bra idé, men det tog ett tag innan han förstod vem de va vi skulle åka till...
Jag gjorde mig iordning och plockade fram Kevins kläder, då blev han som förbytt!!!
Han började kasta saker, skrika och slå mig...
Då gick jag ut, precis så som de sagt på autismcentret att jag ska göra... det funkade även denna gång.

Vi kom iväg efter många om och men och Kevin va på jättebra humör...
Han hade med sig filmer så vi tittade på en.
När den va slut skulle vi åka till centrum, för Miss- J hade ett ärende och Kevin ville handla.
Sagt o gjort, Kevin skulle såklart handla pizza för sina pengar och när han ätit klart så skulle han gå till konsum!!!
Det blev inte riktigt som han hade tänkt sig så han blev jätte jätte arg och gick iväg.
När vi skulle åka så fick han ett utbrott och kastar sin plånbok allt vad han kan i huvudetet på mig...
Jag blir vansinnig, så vi kör hem Miss- J och åker sedan hemmåt.

Väl hemma så va han på strålande humör igen, vi satt i soffan och mös, sedan ville han ut till sina vänner, kom in sedan när det va dax, hoppade i säng och sedan va de kört igen...

Så höll han på att slå halvt ihjäl mig tills han somnade av utmattning...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0