Såååå....

Idag är Jonn sjuk... stackarn.
Igår när han kom så va han alldeles röd i ögonen...

Så idag har det varit jag & Kevin =)
Han va lite småarg eftersom det faller i hans vardagliga rutiner när Joon inte kom.
Men vi pratade lite och även om han va arg så va de ok.

Han la sig i soffan och satte på en film för att vakna till och jag gjorde frukost.
Sedan va de dax att sätta igång med att slipa och tapetsera sovrummet.
Kevin brukar tycka de e jätte kul att hjälpa till, men idag ville han bara ligga, de är en trött dag =(

Vi pratade om att de va skola idag att Y skulle komma klockan 12 som vanligt.
Kevin blev ännu mer arg och började skrika på mig.
Men då gjorde vi en liten deal....
Kevin ville ha läsk idag trots att de inte är helg, men då sa jag att om han sköter skolan idag utan att bråka så skulle jag köpa läsk. Det gick han med på =)

När klockan va 11:50 stängde jag av tv´n, han fick göra sig iordning och plocka undan alla sina saker.
Prick klockan 12 knackar Y på dörren.
Kevin sprang o satte sig direkt och skötte sig exemplariskt under lektionen.
Så sagt och gjort så fick han sin läsk.
Dock så va de inte vi som åkte och handlade, utan min älskade syster kom och hälsade på så jag bad henne köpa med sig =)

Så just nu sitter Kevin i fåtöljen och äter och dricker sin sprite och verkar väldigt nöjd än så länge....

Puss & Kram


bear

Kommentarer
Postat av: Tisa

Tur att det fanns Sprite..Höll ju på att få panik när det såg ut som den var slut...

Då hade man snällt fått åka till nästa affär :)

Tack för fikan <3

Love you <3

2009-06-05 @ 00:32:07
URL: http://highrollers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0