Nääää...fyyyyyyyyy....

Ibland känns det som att jag inte vet vad jag ska göra, eller vart jag ska ta vägen!!!
Ena sekunden är allt jätte bra, men i nästa så bara blääääääääääääääääääää....

Nu kan jag inte ens åka i bilen med Kevin...
Han ska öppna dörren, han slår mig, tar tag i ratten, kastar ut saker genom förnstret...
Han är livsfarlig.
Jag vet inte hur många gånger vi hållt på att krocka bara de sista 2 veckorna.

Som idag t ex: Vi sitter i bilen och helt plötsligt får man en smäll, och sekunden efter tar han tag i ratten, sedan nyper han mig så hårt han bara kan...kul!!! Såååå nära att frontalkrocka!!!

Och han rymmer hela tiden!!!
3 gånger samma dag har olika okända människor kommit gående med Kevin.
Dom måste ju fundera på vad jag e för en...

Han sticker iväg, trots att han inte får. Han passar på medans jag är på toaletten eller dylikt...
Sedan går man runt och letar, letar och letar...
Tillslut går man hem för att se om vi gått om varandra, men nej då...
När man sedan ska ut igen kommer han gående med någon som förklarar vad som har hänt.

Det finns en äldre dam lite längre upp på gatan.
2 ggr har Kevin knackat på där för att han inte hittar hem.
Han kan ju som jag nämnt tidigare sin mommos telefon nummer.
Så återigen ringde mamma, klockan 9:50 på morgonen.
Joon kom precis så han åkte upp och hämtade honom.
Då hade han tagit pengar ur min plånbok och åkte upp till centrum för att handla...

Jag ska f-n köpa ett microchip och operera in de så man alltid kan se vart han är, så kanske man slipper få hjärtattack.
Förut var det enkelt, då kunde han inte låsa upp dörren inifrån, men bara nu de sista 2 veckorna har han kommit på hur man gör, så nu hjälper det inte ens att låsa dörren...

En vacker dag kommer jag väl vakna och inse att bilen e borta...
Huuuuuu....

Puss, pussbear

Kommentarer
Postat av: Asiankitten

Åh Hjärtat! Vet inte vad jag sa säga eller göra för att göra det bättre! Jag kan ju inte det!!! Göra det bättre alltså! Men bara så du vet så finns jag här... men det vet du! Love U... Puss puss



2009-06-25 @ 05:48:42
URL: http://www.asiankitten.blogspot.com
Postat av: Asiankitten

Åh Hjärtat! Vet inte vad jag sa säga eller göra för att göra det bättre! Jag kan ju inte det!!! Göra det bättre alltså! Men bara så du vet så finns jag här... men det vet du! Love U... Puss puss



2009-06-25 @ 05:48:42
URL: http://www.asiankitten.blogspot.com
Postat av: Asiankitten

Åh Hjärtat! Vet inte vad jag sa säga eller göra för att göra det bättre! Jag kan ju inte det!!! Göra det bättre alltså! Men bara så du vet så finns jag här... men det vet du! Love U... Puss puss



2009-06-25 @ 05:48:57
URL: http://www.asiankitten.blogspot.com
Postat av: Asiankitten

Nu fick jag hjärtklappning och började gråta för att jag blir så ledsen för att du har det så tungt! Jag vill ju bara att du ska få må bra! Vill att Kevin ska få må bra! Vill att ni ska ha massa roligt tillsammans!

2009-06-25 @ 06:00:32
URL: http://www.asiankitten.blogspot.com
Postat av: Zandra

Åh min älskade Kitten =)

Jag vet att du finns där, precis som jag hoppas du vet att jag finns för dig...



Love u

Puss

2009-06-26 @ 12:27:45
Postat av: Marika

Det måste ju finnas fler med samma problem som du/ni har där hemma? Hur gör dom då? Du gör ett hästjobb! Hoppas ni får hjälp fortast möjligt för mycket orkar man och man är stark när det väl gäller men ibland måste man tänka två tre sju gånger om man verkligen orkar med allt.. Det tär på både dig och K.. Du ska om någon finnas kvar för K ett BRA tag till.. Ta hand om dig med.. för er bådas skull.. Viktigt ju!

(hoppas du inte tar illa upp att jag skriver som jag gör.. Men jag tycker att du om någon är viktig för K så jag menar bara att du måste komma ihåg att ta hand om dig själv med! <3) Man orkar inte med allting jämt.. man e inte mer än en människa! Kraaaam

2009-06-26 @ 23:23:05
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet hur det är.... Här hemma har vi säkerhetsanpassat en del o mer är på gång... Man måste alltid ligga steget före...

Hör av dig om du vill.... :-)

2009-07-04 @ 19:57:21
URL: http://autismmamma.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0