Humdidumdidumdumdum...

Ny vecka, nya tag =)

Igår fyllde jag år =)
Hade fest här hemma i Lördags och det va helt fantastiskt underbart & älsklingsfullt.

Kevin va hos mamma som han för de mesta är på helgerna.
Och min mamma hade honom faktiskt tills Måndag den här gången.
Så igår kom dom hem och Kevin va faktiskt på jättebra humör =)
De va super mysigt.
M va kvar, hon har sovit här sen i Lördags och sen kom C,  syster och en vän som jag inte träffat på 100 år känns de som.
Det funkade mycket bra med Kevin hela dagen, han fick lite små utfall, men inget som jag inte kunde hantera =)

Vi åt tårta, fikade, pratade och spelade Guitar Hero =))
Jag har fått låna x-box 360 & guitar hero spel av den mest underbara killen som finns <3
Så naturligtvis så spelade vi...älsklingsfullt.
Kevin har blivit riktigt duktig, han rockar på som bara den =)

När kevin fyllde år fick han en digitalkamera av min syster.
Den har råkat  bli kvar hos henne, och hon skulle ha tagit med den, men råkade glömma den.
Det vände upp och ner på hela Kevin...
Han blev jätte arg... Men efter mycket om och men så kom vi överens om att vi skulle hämta den idag.
Så just nu sitter han och äter lunch, och när han är klar så ska vi göra oss klara och åka och hämta den om min kära syster är hemma =)

Hoppas att den här dagen fortsätter att vara lika underbar som den började =)

Puss och kram


logo

Kommentarer
Postat av: Tisa

Stackarn, villken dålig moster han har som glömmer... Tro att ja har haft dåligt samvete. Jo, han tyckte jag var en riktig klantskalle som glömde den...Haha, de förstår jag.

Love you <3

2009-06-11 @ 14:05:46
URL: http://highrollers.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hihih

Sånt som händer hjärtat ;-)

We love u

2009-06-13 @ 15:15:55
URL: http://zessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0