Vart försvann sommaren?

Ja, nu e de ett bra tag sen jag skrev...
Men ni som brukar läsa vet ju att ibland bara har jag inte tillräkligt med energi för att skriva, även om det finns hur mycket som helst som jag skulle vilja få ur mig.

En fråga är: Vart försvann sommaren?
Har ju haft en underbar vecka med hur varmt o mysigt som helst, och nu detta????
Ja, ja, den kommer väl igen...kan man alltid hoppas...

Det har hänt en hel del...
Kevin har varit upp och ner som vanligt.
Varit arg, varit glad, stuckit iväg etc.

Förra veckan så bjöd jag in min bror och hans blivande fru + barn och hennes syster på grillkväll =)
Det va jätte jätte mysigt.

Ungarna lekte jättebra som vanligt.
Dom va ute o sprang och lekte, Joon va här oxå och busade med dom, hade vattenkrig.

När dom hade varit ute så kom Kevin inspringande och såg så skyldig ut att jag inte vågade kolla vad han hade gjort.
S gick ut istället och kom in med en min som jag såg direkt att de va ngt helgalet han gjort.
Jag va ju tvungen att kolla vad de var, så jag gick ut, beredd på det värsta.
De första jag ser är att han sprejat svart färg på bilen, ena bakdörren...
Men de va inte de värsta, på framsidan av huset har han skrivit Kevin med STORA bokstäver...jätte jätte kul...

jag gick in till Kevin och började prata med honom och sa att det kommer kosta mig pengar att få bort de.
Så vi kom överens om att vi ska ta bort hans veckopeng några veckor.

Alla sov kvar här, och på Torsdagen så åkte Joon och badade med Kevin och L´s son E på Gustavsbergsbadet.
Jag skjutsade L & K att hämta minstingen som spenderat natten hos sin farmor.



På Fredag va de dax att åka till mommo igen =)
Joon körde dit honom, men på kvällen ringde han och hade glömt en massa filmer, så när jag var påväg hem till min älskling va jag tvungen att först åka till Fiskis o lämna filmer och sen ut till Ingarö <3

Senare på Kvällen kom Miss J & Mr W över. De va nice, vi drack lite vin, spelade rockband och hade de allmänt trevligt.

På Lördag va de dax för 30- års fest.
Kitten fyllde år och vi skulle åka dit.
Vi blev ganska så sena, för både jag & Mr J va supertrötta, men vi kom dit iaf.
Det va helmysigt och supertrevligt.
Tack Kitten för en underbar fest och supergod mat =)

Puss alla vänner & alla jag inte känner som ändå läser ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0