Svårt att sova...

...igen...
Suck!!! Hatar de...
Man bara ligger och vrider och vänder på sig, ena sekunden e de för varmt, sen för kallt...
Kan man inte bara få ha de lagom och somna som en normal människa?

Kevin har haft en bra dag idag =)
Med några få undantag...

Först började han tjata om min älskade vän från Thailand, så vi hämtade upp henne och åkte hem till oss.
På vägen hem skulle han stanna och handla en film för sina pengar som han fått av mommo.
Vi gick runt, gick igenom alla filmer på Willys, observera att dom har en kartong där alla filmer ligger nerslängda.
Så de va bara att ta en efter en och lägga i små högar, för han ville veta exakt vad som fanns där.

När vi gått igenom alla kom han på att han inte alls ville ha ngn film, utan ett spel (!)
Så vi traskade iväg till spelbutiken.
Där ville han naturligtvis köpa 4-5 spel. Och gång på gång fick jag säga att det räcker till ett spel etc.

När vi kom hem skulle vi spela hans nya Wii spel. Bee Movie.
De va ganska kul. Men efter ett tag så somnade både han och min väninna på soffan.
Så jag la mig och slökollade på tv.

Hon pratar bara engelska, och i början blev Kevin jätte jätte arg, men nu börjar han små prata med henne.
Han kan ett fåtal ord på engelska och jag översätter hela tiden så de funkar.

Sen när dom vaknade så började Kevin tjata om att han ville åka till min älskling (!)
Vi skulle ju ändå köra hem min väninna som bor där oxå tillsammans med sin karl, så jag sa ok.
När vi kom dit så sprang Kevin upp för trappen innan jag ens hunnit stänga av motorn...hahaha
Så när vi packat oss ur bilen så gick jag oxå upp...
Kom in och Kevin satt som ett ljus i soffan bredvid J som stackarn va alldeles trött och låg utslagen =)
- Du, jag tänkte att mamma och jag skulle sova här, sa han.
Men de gick ju inte idag, för vi hade varken mediciner eller ngt annat med oss.
Så han sa att vi kunde sova där imorgon istället, och till min stora förvåning så nöjde sig Kevin med de svaret!!!
Jag trodde det skulle bli liv i luckan, för han har tjatat hela dagen om att vi skulle åka dit...

Men nu ska han ju till min älskade syster imorgon och hon brädar ju J så han sa att vi kunde ju faktiskt sova hos J när han kommer tillbaks från Moster...

Ja, nu ska jag försöka sova igen...
Natti natti alla underbara <3
Puss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0