Konstiga människor!!!!

Ja, det finns de gott om.
Jag blir lite trött på att människor inte kan komma och fråga eller säga sina åsikter rakt ut!!!
Är det så himla svårt?
Om ngn tycker att jag gör nåt fel, vilket jag vet att jag gör ibland, så får man jätte gärna säga det.
Och är det något man undrar över så är det väl bara att fråga?

Det är ju inte så att världen går under?!
Visst, jag kan fräsa ifrån, jag kan precis som vem som helst bli irriterad, men det får man faktiskt bli!!!
Jag har oxå rätt att bli arg, sur eller ledsen ibland!!!
Men det måste väl ändå vara bättre att säga saken rakt ut istället för att gå en massa konstiga omvägar...
Eller?!?!?

Ja, ja, saken är löst nu... men jag va bara tvungen att få ur mig lite.

Veckan började ganska konstigt!!
Va in till stan på morgonkvisten för jag skjutsade en underbar kille halvvägs till jobbet...ja, vi hann inte hela vägen för jag va tvungen att vara tillbaks på värmdö senast kl:11:00...
Så sov vi lite längre än vad vi hade tänkt, så de blev lite stressigt...
Men jag hann iaf.

Sen blev de jätte tokigt mellan mig och min älskade syster.
Hon skulle va snäll & ställa upp och följa med på mitt möte som stöd, sen sa jag nåt, sen sa hon nåt, så de slutade med att hon inte ville vara med, och jag ville inte ha med henne... Jätte konstigt...
Men jag hoppas att vi kan lösa de iaf, för jag älskar verkligen henne och hon betyder så mycket för mig...

Sen efter mötet, som gick jätte bra, mötte jag upp Kitten.
Vi åkte hem till mig och jag började städa, sen lagade vi mat och då kom Kevin hem från mommo.
Han fick sova där tills idag eftersom jag hade mötet inbokat =)

Som vanligt när det blir för många så blir Kevin stissig, så han lyssnade knappt på ett enda ord jag sa...
Men de va ändå bättre än vad de kan vara vissa dagar...

Sen senare ville han att C skulle komma, mitt X, så han pallrade sig hit och dom spelade Wii för hela slanten.
Tror inte jag O Kitten existerade ftf...

När vi hade ätit Kevins eget recept på fläskfilé med nudlar så tyckte jag att Kitten skulle få lite massage...
Sagt och gjort...
Trodde kevin skulle bli arg, men vi fick vara ifred hela tiden, kan ju bero på att C va kvar och fortsatte spela med Kevin...

Sen när dom åkte så ville Kevin sova, han va super trött.
Så vi satte på en film åt honom och han tvärslocknade direkt.

Snart ska jag oxå hoppa i säng och sova, för imorgon ska vi åka och bada om de e fint väder =)

Puss & Kärlek till alla....

Kommentarer
Postat av: Asiankitten

Hej hjärtat... det var mysigt idag... och underbart med massage... jag har skrivit lite om Kevin o medicin i ADHDbloggen... =) Hoppas det var ok...



puss puss

2009-07-14 @ 02:13:01
URL: http://www.asiankitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0