Kevin hos moster

Jahapp!!!
Då har dom åkt...
Kevin ska vara hos sin moster några dagar.
Det är jätteskönt, men fler dagar än jag är van att vara ifrån honom så de kommer att bli lite jobbigt...

Men å andra sidan så har jag en hel del att göra, så tiden kommer nog att försvinna ändå.

Kevin har kommit in i sin klipp period igen...SUCK!!!
Då klipper han i allt han kommer åt i stort sett. Jätte jätte jobbigt.
Min mamma köpte jättefina shorts åt honom som jag bad honom sätta på sig.
När jag stod o diskade så kom han och sa:
-Mamma, det har hänt något!! Mina nya shorts har gått sönder...
Han visade mig det jättefina hålet på framsidan av låret.
-HAR DU KLIPPT SÖNDER DOM NYA SHORTSEN?!?!?!?! Skrek jag rakt ut
- Nej, det bara blev så...
Jag bad honom gå och sätta sig i soffan, jag va så arg så jag kokade och fick inte ur mig speciellt mycket vettigt.

Sen kom iaf Tisa och Kitten.
Vi gick ut och tog en kopp kaffe i solen och rökte en ciggarett.
Satt och små pratade lite.
Tog fram solstolen åt Tisa ( Jag har verkligen bara en ) så hon fick sola lite =)

Sedan gick jag och kevin in för att packa ner det han skulle ha ,ed sig.
Filmer, spel, gubbar, böcker, kläder, mediciner etc etc...

Det har varit en mycket påfrestande dag... Kevin har inte lyssnat, han har slagits, knuffats, kastat grejer i vanlig ordning...
Så det är en välbehövlig paus efter allt annat runt omkring som har varit.



Min älskade lilla Kitten är här och håller mig sällskap.
Det känns bra =) Hon ska få lite massage av mig sen.
Så ska jag till min älskling sen om han inte jobbar allt för sent, för då kommer nog både han och jag va alldeles för trötta för att ta oss någonstans :-P
Men det är en dag imorgon med =)

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen tror jag att jag ska vika lite tvätt...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Asiankitten

Mmm... Blev det nån tvättvikning? ;)



Sov sött mitt hjärta! puss puss

2009-07-16 @ 01:33:14
URL: http://www.asiankitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0