Kanske e de dax...

... att höja kevins sov medicin.
Nu somnar han inte lika lätt på kvällarna, plus att han har börjat vakna på nätterna.
Han sover typ 3 timmar, sen vaknar han och vill vara vaken...

Jag vet att vi ska få ta bort en av han EP mediciner =))
För den vi fick för ganska precis ett år sedan har gett så otroligt bra resultat just för att den inriktar sig inte enbart på ett område i hjärnan, utan på helheten.
Så förhoppningsvis så funkar det med att reducera lite.

När han skulle sova nu igårkväll så va de ett himla liv.
Dels så va han övertrött för de har varit mycket de senaste dagarna, plus att han inte vilat, varit uppe i varv och extrema väderomslag som han reagerar mycket kraftigt på...
De va skrik och bråk för hela slanten.
Som tur var så va min kusin S här och han ville gärna att hon skulle vara med honom, så jag slapp den fighten.
Det är ju alltid lättare att komma in som utomstående och inte ha dessa problem varje dag, man orkar lite mer då.
Så jag fick sitta i soffan och hon tog hand om lilleman.
Det va riktig skönt faktiskt...



Ja, så har man gått och kärat ner sig totalt!!!
Jag lovade mig själv att jag inte skulle göra de, men hur lätt är de då?
När det kommer en kille som man fullkomligt älskar från första början...
Han är rolig, vettig, smart, fin och bara så underbar.
Älskar att umgås med honom för han får mig att skratta, han gör mig glad och det går att prata med honom som en normal människa =))



Imorgon ska Kevin iaf till sin mommo =)
Så jag ska packa hans lilla väska med kläder och filmer.
Ska försöka att inte va så klantig att jag glömmer hälften som jag brukar.

Mitt minne hänger inte alltid med i mina svängar.
Glömmer saker, så sen i slutändan får jag plocka ihop lite filmer o kläder och vackert puttra ut till min mamma.
Men de gör jag gärna, inte varje gång, men när jag vet att det verkligen är mitt fel att han inte har tex filmer med sig.

Nu ska jag försöka sova lite tror jag.

Tack Nicole för den fina designen till min blogg.
Jag är jättemassasupernöjd <3 All kärlek & lycka till dig...

...och alla andra underbara...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0