Det går snabbt...

Helgen har varit fantastisk =)
Eller ända från i Torsdags...
Va hos min älskling i Torsdags och sov där... Älsklingsfullt.
Sen på Fredag på dan va jag och min kusin iväg till stranden och badade tom... det va jätteskönt.
Efter de åkte jag till min vän från Thailand och satt och spelade kort.
När hennes karl kom hem så åkte vi över till Miss J & Hatten och åt middag och drack lite vin...

Ja, Zandra har börjat dricka vin...eller, vitt vin drack jag ju redan, men Miss J har ju då lärt mig att dricka rödvin =))
Och bara det inte är för  "tungt" vin så är det faktiskt riktigt gott.

På Lördag fm skulle Kevin komma =)) Min älskling.
Vi satt och solade på altanen i väntan. F och J väntade och väntade och tillslut så kom min syster med mitt hjärta.
Gud vad jag hade saknat honom...

    Tävling i vem som kunde äta melon snabbast

Det började ganska bra.
Ungarna sprang om kring och lekte och det var nästan frid och fröjd.
Men sen när Kevin slutade lyssna på vad någon sa så började det urarta.
Han gick och rev ner grejer i J´s rum, han kastade saker etc etc.
Hällde ut ostbollar på golvet och krossade dom. Han svarade inte på tilltal, blev elak och inte ens när jag sa att vi skulle åka om han inte slutade lyssnade han.

Innan vi skulle åka så fick vi springa runt och leta efter en massa saker.
jag kände gråten i halsen hela tiden men tänkte att jag skulle bita ihop.

Det gick nästan, men precis innan vi skulle åka så bröt jag ihop...
De gick liksom inte att stoppa... jag va så ledsen i hela kroppen eftersom jag inte rår på Kevin...
Vad gör man??? Han skiter fullständigt i vad jag eller ngn annan säger.
Han är så stor nu att jag knappt rår på honom...
Min älskade Miss J satt och kramade mig och det va precis vad jag behövde....

När jag hade samlat mig gick vi ut och rökte, och då satt de igång igen.
Kevin försökte sno grejer, han gick till bilen och skulle tuta, total vägrade att lyssna...

Vi åkte därifrån, men jag kännde att jag inte ville vara själv, så jag åkte till en annan kompis och fikade lite och pratade av mig medans kevin sprang omkring och lekta på framsidan.
Efter de åkte vi till min älskling, han va dock hos sin pappa över helgen, men jag hade hans nyckel och hade redan frågat om de va ok att vi sov där...

Fortfarande så vägrade Kevin att ens svara på tilltal, så han fick gå och lägga sig på engång.
Jag tvär slocknade i soffan, sååååå underbart...

Idag när jag vaknade hade Kevin sprungit ner till Wee, min älskade vän från Thailand =)
Dom lagade mat, så jag fick en brakfrukost, välbehövligt...

Senare så skulle dom in till stan, så jag och Kevin följde med dom...
Det skulle vi kanske inte ha gjort, men jag slutar aldrig att försöka....
Kevin stod ute på gatan och skrek högljutt, så mycket att en dam kom inspringande i affären och frågade vem som va mamma till killen där ute...
Jag hajjade till och gick fram...då började hon skrika och klaga och va helt rabbiat, så jag blev nog en liten bitch tillbaka.
"Nu är det så här damen: min son har autism och utvecklingsförsening och jag har varit ut ett flertal gånger till honom, ja, han e högljudd, men jag har snart handlat klart, och passar det inte så får du väl för fan hålla för öronen..."

Hon blev ganska ställd och bad om ursäkt innan hon gick...
Jag handlade klart och sen släppte jag inte honom ur sikte...
Dagen har fortsatt likadant heeeeela kvällen...
Har försökt att spela spel, kolla på film etc för att han ska lugna ner sig...men helt utan inverkan...

Imorgon ska jag försöka ringa BUP igen för att se om jag får tag på dom på Mellanvården där Kevin ska skrivas in...

Puss & Kram alla underbara... Hoppas ni får en fin vecka

Kommentarer
Postat av: Angélicka Söderberg

Puss och massor av kramar till dig du underbara mamma <3<3<3 Kevin kunde inte ha en bättre mamma än dig.

//A

2009-07-20 @ 17:57:30
URL: http://missperlan.blogg.se/
Postat av: Nicole

Din bakgrund är galen... måste fixas...!!

HAr du inlogg o grejor så kirrar jag!

2009-07-20 @ 23:26:15
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Nadine

mysig bloggen e da:) men jag vill se mer bilder ju!!



<3

2009-08-04 @ 15:17:51
URL: http://routenadine.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nej nej nej

Du kan ju inte sluta skriva NU!!! Heller

Det e ju en massa dagar fr därduär o där jag är ....

2009-08-13 @ 01:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0