Sliter snart av mig allt hår!!!!

Man uppskattar inte egentid förens man inte har ngn...
Många tar förgivet att även fast man har barn så får man sin lilla stund framför tv´n, med en tidning, bok, datorn etc när barnen har lagt sig.

Jag skulle just nu göra vad som helst för att Kevin skulle somna ens kl 23.00-00.00.
Jag är så trött så jag orkar inte göra ngt. Kevin somnar mellan 01:00- 03:00 VARJE DAG!!!
Och varje dag är det samma visa...man hoppas att idag kanske han somnar för han är ju så himla trött.
Han kan ha kört slut på sig själv genom att leka med kompisar, leka själv. han springer & har sig osv.
Men tro inte att han för den skull somnar tidigt...nej nej....
Och nu sover han inte ens på dagarna om han inte har extrema anfall!!!

Ni förstår inte hur trött man kan vara.
När jag är barnfri så tjatar alla att man ska med ut och man ska festa osv...
Det vore så jäkla kul, och tro mig, jag festar ibland...
Men för det mesta så orkar jag inte. Jag har inte energi till det.
Och följer jag med är jag antingen bara supertrött, eller så blir jag aprak bara för att kroppen e så trött.

Jag sitter hellre hemma och kollar på tv, bäddar ner mig i soffan och bara sover.
Ibland sover jag till 14-15  på dagarna, och somnar utan problem på kvällen igen ganska tidigt, kan bli redan vid 21...ha ha ha

Men snart så får vi medicin till Kevin, och jag ber till gudarna eller vad man nu ska be till, medicintillverkarna kanske, att medicinen ska funka precis samma dag som vi stoppar i han första pillret...

Tänk att få sitta ner på kvällarna i soffan och kolla på en bra film...jag har inte sett en hel film hemma sen jag vet inte när... för när jag e själv så somnar jag juh bara.

Det ska bli sååå underbart.

Tack för allt fint ni skriver, det får mig att orka ännu mer. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jessika Karlsson

Oj jag tror man bara kan förstå lite va du går igenom. du måste ändå ha sån otrolig styrka för att orka..

Hoppas medicinen kommer hjälpa så han kan få sova ordentligt, ja även för din skull så du kan samla lite ny kraft.

Jag fick nyligen 2 diagnoser på min son joakim han har adhd och Aspergers syndrom så nu väntar vi också på medicin.

2009-01-09 @ 21:53:01
Postat av: Zandra

Ja de e nog inte så lätt att förstå om man inte lever i de.

Skönt iaf att ha fått diagnosen, för de e ju inte förens då man kan göra ngt.



Kram

2009-01-09 @ 23:32:10
URL: http://zessans.blogg.se/
Postat av: Marika

Fint ska fint ha.. :)

Ska hålla tummarna för den nya medicinen!

Såg nog på fejjan att det skulle bli karaoke? Vart de det? :) Kraaaaaaam

2009-01-10 @ 22:03:42
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0