Säger bara: Karma...

Idag va de sååå underbart.
Jag har varit i Köpenhamn från i Måndags på arbetsintervju och kom hem idag kl 06:30.
Min underbara mamma som va hos mig med Kevin va vaken och satt o drack kaffe, Kevin låg och sov.

Jag tog en kopp kaffe och satte mig med mamma och frågade om allt gått bra.
Hon berättade allt dom gjort och inte gjort =)
Han hade iaf somnat halv vettig tid igår...

Vid 09-tiden gick jag in och skulle påbörja väckning...då vaknade han på engång...hur underbart är inte de.
Så han studsade upp, glad som få...
Han åt frukost och vi kom överens om att vi skulle åka o simma efter skolan =)

What goes around comes around...karma...
Ja, äntligen har det börja hända bra saker...
Jag kan äntligen börja få ordning på mitt liv, både känslomässigt och ekonomiskt och det känns underbart.
Helt plötsligt så känns allt så mycket lättare.
För första gången på flera år känner jag att inte bara en utan en hel hög med stenar har lossnat och trillat bort från mina axlar...

Jag vill bara krama om alla och berätta hur mycket jag älskar er som verkligen finns och har funnits där för mig som stöd. Ni som orkat med mina humörsvängningar, mina dagar då jag inte ens hör av mig, eller säger att jag ska ringa och sen inte ringer förens 2  veckor senare...
Ni vet vilka ni e så ta åt er, för utan er hade jag aldrig orkat...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallåååå när var hur?????????? ringer dig i morgon.. love you!!!!!!!!!!!!!pöss vill veta allllltttttt ;)

2009-01-28 @ 20:35:37
Postat av: Christian

Du förtjänar verkligen att tappa massor av stenar!

Hoppas att det kommer bli bra med Assistenten för Kevin och att dom fungerar bra ihop, så du kan leva ett lite normalare och lättare liv. :D



Kram C

2009-01-29 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0